Almost Is Never Enough

"Almost Is Never Enough" adalah sebuah lagu yang dirakam sebagai duet antara rakaman artis Amerika Ariana Grande dan Nathan Sykes dalam English - Ireland boy band The Wanted. The pop - dan soul - trek dipengaruhi ditulis oleh Grande, Harmony Samuels, Carmen Reece, Al Sherrod Lambert, Olaniyi-Akinpelu, dan pengeluarnya, Musa Samuels. Dua versi rasmi lagu wujud. Versi soundtrack dimasukkan di [[The Mortal Instruments: City of Bones official soundtrack untuk 2013 fantasi filem The Mortal Instruments: City of Bones dan dikeluarkan 19 Ogos 2013 melalui Republic Records sebagai satu promosi kedua dari yang sama, berikut Colbie Caillat "When The Darkness Comes" pada 10 Julai, dan versi yang lebih panjang telah remastered untuk dimasukkan dalam debut album studio Grande ini, 'Yours Truly (2013).

"Almost Is Never Enough"
Single oleh Ariana Grande dan Nathan Sykes
daripada album The Mortal Instruments: City of Bones (Music from the Motion Picture) dan Yours Truly
Dilancarkan pada19 Ogos 2013 (2013-08-19)
Genre
Panjang3:30 (soundtrack version)
5:28 (album version)
Syarikat
Penulis
PenerbitMoses Samuels
sunting · sunting di Wikidata
Lihat pendokumenan templat ini
Lihat pendokumenan templat ini

Penerimaan kritikal sunting

Duet yang mendapat sambutan terutamanya positif. Idolator 'editor' Mike Wass dipanggil "Almost Is Never Enough" "mulia" dan "penuh perasaan" lagu dan memuji kerjasama antara kedua-dua artis; "Pengeluaran mudah adalah abadi dan mempamerkan paip kuat Ariana yang hebat. Dan yang tahu Nathan boleh menyanyi seperti itu? 'Almost Is Never Enough' adalah wahyu yang di sekeliling dan menjanjikan perkara yang sangat baik untuk album debut Grande ini."[2] Brent Faulkner daripada Pulse Star 'ditemui duet untuk menjadi gabungan gembira mengejutkan unsur-unsur moden dan klasik dan menyatakan bahawa lagu "harus berdaya tetapi tidak".[3]Sentimen ini digambarkan oleh Popdust Andrew Unterberger, yang diperhatikan bahawa lagu "Berjaya kebanyakannya tinggal daripada jalan dua penyanyi berbakat muda... dan membolehkan mereka menjalankan dengan kekuatan suara mereka, dan lagu itu sendiri. Hasilnya ialah balada itu menghairankan membunyikan matang dan klasik. "Unterberger juga menarik perbandingan kepada Mariah Carey, dan Boyz II Men beliau duet "One Sweet Day" Brandy dan Wanya Morris "Brokenhearted" khususnya.[4]

Prestasi carta sunting

Chart (2013) Peak
position
Ireland (IRMA)[5] 56
UK Singles (Official Charts Company)[6] 49
US Billboard Hot 100[7] 82

Rujukan sunting

  1. ^ "CHART LOG UK: NEW ENTRIES UPDATE (31/08/2013)". Dicapai pada 4 December 2013.
  2. ^ Wass, Mike. "Ariana Grande Duets With The Wanted's Nathan Sykes: Hear A Snippet Of "Almost Is Never Enough"". Idolator. Spin Media. Dicapai pada 15 September 2013.
  3. ^ Faulkner, Brent. "Review: Ariana Grande 'Yours Truly' - Ariana Grande Stuns Vocally Throughout Her Debut Album". Star Pulse. Dicapai pada 15 September 2013.
  4. ^ Unterberger, Andrew. "Ariana Grande's "Yours Truly" Reviewed: "Almost Is Never Enough"". Popdust. Dicapai pada 15 September 2013.
  5. ^ "Chart Track". Irish Singles Chart. Capaian March 5, 2015.
  6. ^ "Ariana Grande featuring Nathan Sykes" UK Singles Chart.
  7. ^ "Templat:BillboardID/Templat:BillboardEncode/chart?f=Templat:BillboardChartNum Ariana Grande Album & Song Chart History" Billboard Hot 100 for Ariana Grande.

Templat:Ariana Grande singles