Fail:AdnanSempitSawadikap.jpg

Fail asli(984 × 1,482 piksel, saiz fail: 302 KB, jenis MIME: image/jpeg)


Maklumat dan rasional kegunaan media bukan bebas – poster filem bukan bebas – untuk Adnan Sempit Sawadikap
Huraian

Ini poster untuk Adnan Sempit Sawadikap.
Hak cipta seni poster dipercayai milik pengedar filem, penerbit, Metrowealth Movies Production, atau artis grafik.

Sumber

Metrowealth Movies Production

Rencana

Adnan Sempit Sawadikap

Bahagian digunakan

Seluruh poster: kerana imej adalah seni poster, satu bentuk pembungkusan produk atau pemasaran perkhidmatan, imej keseluruhan yang diperlukan untuk mengenal pasti produk atau perkhidmatan, betul menyampaikan makna dan penjenamaan yang dimaksudkan, dan mengelakkan mencemarkan atau gambaran yang salah tentang imej.

Peleraian rendah?

Salinan itu adalah resolusi yang mencukupi untuk ulasan dan pengenalan tetapi resolusi yang lebih rendah daripada poster asal. Salinan yang dibuat daripada ia akan menjadi berkualiti rendah, tidak sesuai sebagai karya seni palsu, versi lanun atau untuk kegunaan yang akan bersaing dengan tujuan komersial karya seni yang asal.

Tujuan kegunaan

Main infobox. Imej yang digunakan untuk mengenal pasti dalam konteks ulasan kritikal kerja, produk atau perkhidmatan yang mana ia berfungsi sebagai seni poster. Ia membuat sumbangan penting kepada pemahaman pengguna barang, yang tidak boleh dikatakan disampaikan dengan kata-kata semata-mata.Imej ini ditempatkan di infobox di atas rencana membincangkan karya, untuk menunjukkan imej gambar asas berkaitan dengan karya, dan untuk membantu pengguna dengan cepat mengenalkan karya produk atau khidmat dan mengetahui mereka telah menemui apa yang mereka cari.Kegunaan untuk tujuan ini tidak bersaing dengan maksud karya seni asal, iaitu pencipta yang menyediakan perkhidmatan reka bentuk grafik, dan seterusnya pemasaran item digalakkan.

Boleh digantikan?

Sebagai seni poster filem, imej tidak diganti dengan kandungan percuma, sebarang imej yang lain yang menunjukkan karya seni yang sama atau poster juga akan hak cipta, dan mana-mana versi yang tidak benar kepada asal akan tidak mencukupi untuk mengenal pasti atau ulasan.

Maklumat lain

Penggunaan seni poster dalam artikel mematuhi Wikipedia dasar kandungan bukan bebas dan kegunaan adil bawah undang-undang hak cipta Amerika Syarikat seperti dijelaskan di atas.

Kegunaan wajarKegunaan wajar bahan berhak cipta dalam konteks Adnan Sempit Sawadikap//ms.wikipedia.org/wiki/Fail:AdnanSempitSawadikap.jpg

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa05:01, 8 Mei 2016Gambar kenit bagi versi pada 05:01, 8 Mei 2016984 × 1,482 (302 KB)Fandi89 (bincang | sumb.)

Laman berikut menggunakan fail ini:

Metadata