Fail:BCWMHtitlecard.jpg

BCWMHtitlecard.jpg(472 × 278 piksel, saiz fail: 65 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Ringkasan sunting

Maklumat dan rasional kegunaan media bukan bebas untuk Be Careful With My Heart
Huraian

Kad tajuk drama Be Careful With My Heart

Sumber

Media ini diperolehi dari ABS-CBN

Rencana

Be Careful With My Heart

Bahagian digunakan

Logo, kad keseluruhan atau skrin digunakan untuk menyampaikan maksud yang dicadangkan itu dan mengelakkan mencemarkan atau gambaran yang salah tentang imej yang dikehendaki.

Peleraian rendah?

Media itu adalah daripada saiz dan resolusi yang mencukupi untuk mengekalkan kualiti yang dimaksudkan oleh syarikat atau organisasi yang memiliki ia, tanpa resolusi tidak perlu tinggi.

Tujuan kegunaan

Imej ini bertujuan untuk menggambarkan subjek dengan persoalan dari program televisyen.

Boleh digantikan?

Kerana kad tajuk atau skrin mengandungi unik (dan biasanya dilindungi) ungkapan kreatif, hampir pasti tidak bersamaan percuma. Mana-mana pengganti yang bukan kerja terbitan akan gagal menyampaikan makna yang dimaksudkan, akan menjejaskan atau memberi gambaran yang salah imej, atau akan gagal tujuannya pengenalan atau ulasan.

Maklumat lain

Penggunaan media ini dalam artikel itu mematuhi dasar kandungan bukan bebas Wikipedia, garis panduan logo, dan kegunaan wajar di bawah undang-undang hak cipta Amerika Syarikat seperti yang dinyatakan di atas.

Kegunaan wajarKegunaan wajar bahan berhak cipta dalam konteks Be Careful With My Heart//ms.wikipedia.org/wiki/Fail:BCWMHtitlecard.jpg

Perlesenan sunting

Copyrighted
Imej ini merupakan satu tangkapan skrin daripada sebuah rancangan televisyen atau satu pengenalan, pengulasan, program dan/atau kandungan saluran televisyen yang mempunyai hak cipta dan hak cipta ini berkemungkinan dimiliki oleh pihak yang menerbitkan karya berkenaan dan berkemungkinan juga dimiliki oleh pelakon-pelakon yang terdapat dalam tampilan tersebut. Dipercayai penggunaan imej dengan resolusi yang sesuai di Wikipedia adalah satu kegunaan wajar di bawah undang-undang Amerika Syarikat.

Sila nyatakan mengapa anda menganggap karya ini sebagai kegunaan adil.

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa08:03, 25 Jun 2016Gambar kenit bagi versi pada 08:03, 25 Jun 2016472 × 278 (65 KB)Fandi89 (bincang | sumb.)

Laman berikut menggunakan fail ini:

Metadata