Fail asli(850 × 2,085 piksel, saiz fail: 1.23 MB, jenis MIME: image/jpeg)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Keterangan Blue-and-yellow Macaw (Ara ararauna) at Jurong Bird Park
Tarikh Dec '09
Sumber Karya sendiri
Pengarang Benjamint444


Photographed by Benjamint444

This image is not in the Public Domain.

Any reproduction of this image (in any medium) must appear with a copy of, or full (hyperlinked) URL of the GFDL license. If you are a (commercial) publisher and you want me to write you an email or paper mail giving you an authorization to use my works in your products or a license with the terms of your choice, please email me to negotiate terms. Higher resolution or similar images may also be made available upon request.

Email me to negotiate terms of use

GNU head Kebenaran diberikan untuk menyalin, mengedar dan/atau mengubah dokumen ini di bawah syarat-syarat Lesen Pendokumenan Bebas GNU, version 1.2 sahaja seperti yang diterbitkan oleh Yayasan Perisian Bebas; tanpa Seksyen yang Tak Berubah, tanpa Teks Kulit Depan dan tanpa Teks Kulit Belakang. Salinan lesen ini boleh didapati dalam seksyen yang bertajuk Lesen Pendokumenan Bebas GNU". 1.2 sahaja

Penilaian

Wikipedia

 Fail ini merupakan gambar pilihan di Wikipedia bahasa Parsi (نگاره‌های برگزیده) dan ia dianggap salah satu imej terbaik.

Jika anda rasa fail ini layak untuk ditampilkan di Wikimedia Commons juga, anda boleh mencalonkannya.
Jika anda mempunyai imej dengan mutu yang serupa dan boleh diterbitkan di bawah lesen hak cipta yang bersesuaian, pastikan anda memuat naik, menanda dan mencalonkan imej tersebut.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents
Blue-and-yellow macaw (Ara ararauna) at Jurong Bird Park, Singapore

Items portrayed in this file

menggambarkan

MIME type Inggeris

image/jpeg

2f42e0f041a588948b7c44807ec5979933696dfe

1,285,183 bait

2,085 piksel

850 piksel

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa09:27, 15 Mac 2010Gambar kenit bagi versi pada 09:27, 15 Mac 2010850 × 2,085 (1.23 MB)Benjamint444{{Information |Description=Blue-and-yellow Macaw (Ara ararauna) at Jurong Bird Park |Source={{own}} |Date=Dec '09 |Author=Benjamint444 |Permission= |other_versions= }} {{benjamint5D}} Category:Ara ararauna [[Category:Jurong Bird

3 buah laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Lihat banyak lagi penggunaan sejagat bagi fail ini.

Metadata