Fail:Brown spore print icon.png

Brown_spore_print_icon.png(213 × 213 piksel, saiz fail: 3 KB, jenis MIME: image/png)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

This icon image could be re-created using vector graphics as an SVG file. This has several advantages; see Commons:Media for cleanup for more information. If an SVG form of this image is available, please upload it and afterwards replace this template with {{vector version available|new image name}}.


It is recommended to name the SVG file “Brown spore print icon.svg”—then the template Vector version available (or Vva) does not need the new image name parameter.
Keterangan
English: icon of a brown spore print
Svenska: icon för sporavtrycksfärg: brun
Tarikh
Sumber Created by user debivort for EN wiki, published there as Brown spore print icon.png
Pengarang Debivort on EN wiki
Kebenaran
(Penggunaan semula fail ini)

Published on En wiki under:

w:ms:Creative Commons
pengiktirafan perkongsian serupa
Fail ini dilesenkan di bawah lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 3.0 Tidak Diport Creative Commons. Subject to disclaimers.
Anda bebas:
  • untuk berkongsi – untuk menyalin, mengedar dan memindah hasil kerja
  • untuk mencampur semula – untuk menyesuaikan karya
Di bawah syarat berikut:
  • pengiktirafan – Anda mesti memberi penghargaan yang berpatutan, bekalkan pautan ke lesen, dan tunjukkan jika perubahan telah dibuat. Anda boleh lakukannya dalam sebarang cara yang munasabah, tetapi bukan dalam sebarang cara yang mencadangkan pemberi lesen mengendors anda atau penggunaan anda.
  • perkongsian serupa – Jika anda mengubah, adun semula, atau menokok tambah bahan, anda mesti menyebarkan sumbangan anda di bawah lesen yang sama atau serasi dengan yang asal.
Tag pelesenan ini dibubuh pada fail ini sebagai sebahagian kemas kini pelesenan GFDL
GNU head Kebenaran diberikan untuk menyalin, mengedar dan/atau mengubah dokumen ini di bawah syarat-syarat Lesen Pendokumenan Bebas GNU, versi 1.2 atau mana-mana versi selepas ini, yang diterbitkan oleh Yayasan Perisian Bebas; tanpa Seksyen yang Tak Berubah, tanpa Teks Kulit Depan dan tanpa Teks Kulit Belakang. Salinan lesen ini boleh didapati dalam seksyen yang bertajuk Lesen Pendokumenan Bebas GNU". Subject to disclaimers.

See en:Template:mycomorphbox

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

Januari 2006

MIME type Inggeris

image/png

2c9be7cd2f359c049602c377830173e54e531dbf

2,577 bait

213 piksel

213 piksel

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa22:39, 17 Disember 2008Gambar kenit bagi versi pada 22:39, 17 Disember 2008213 × 213 (3 KB)LuinfanaReduce to 2-bit, truncate palette to 3 colors, Floyd-Steinberg dither, clean borders, compress with PNGOUT
00:37, 8 November 2006Gambar kenit bagi versi pada 00:37, 8 November 2006213 × 213 (24 KB)Lokal Profil{{Information |Description={{en|icon of a brown spore print}} {{sv|icon för sporavtrycksfärg: brun}} |Source= Created by user debivort for EN wiki, published there as Brown spore print icon.png |Date= jan 2006 |A

Penggunaan fail sejagat