Fail:Emblem of Septinsular republic.svg

Fail asli(Fail SVG, ukuran dasar 600 × 450 piksel, saiz fail: 220 KB)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan
English: Emblem of the defunct state, Septinsular Republic which existed from 1800-1815
Tarikh
Sumber Karya sendiri, source is File:Septinsular republic flag1800-1807.jpg
Pengarang Samhanin
Versi lain
SVG genesis
InfoField
 
The SVG code is valid.
 
This insignia was created with Adobe Illustrator.

Perlesenan

Public domain
Public domain
Fail media ini berada dalam domain awam di Amerika Syarikat. Ini sering diguna pakai di A.S. di mana hak cipta yang telah luput tarikhnya kebiasaannya disebabkan penerbitan pertama berlaku sebelum 1 Januari 1929. Sila lihat, laman ini untuk maklumat lanjut.

United States
United States
Imej ini mungkin berada dalam domain awam di luar Amerika Syarikat terutama di negara atau kawasan yang tidak mengamalkan peraturan jangka pendek (contohnya Tanah Besar China kecuali Hong Kong dan Macao, Kanada, Jerman, Mexico serta Switzerland). Pencipta dan tahun penerbitan imej ini merupakan maklumat penting dan mesti disertakan. Sila lihat Wikipedia:Domain awam dan Wikipedia:Hak cipta untuk maklumat lanjut.
This is a faithful photographic reproduction of a two-dimensional, public domain work of art. The work of art itself is in the public domain for the following reason:
Public domain

Karya ini berada dalam domain awam di negara-negara dengan tempoh hak cipta hayat pencipta ditambah 100 tahun atau kurang.


You must also include a United States public domain tag to indicate why this work is in the public domain in the United States.
The official position taken by the Wikimedia Foundation is that "faithful reproductions of two-dimensional public domain works of art are public domain".
This photographic reproduction is therefore also considered to be in the public domain in the United States. In other jurisdictions, re-use of this content may be restricted; see Reuse of PD-Art photographs for details.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa08:19, 26 Julai 2016Gambar kenit bagi versi pada 08:19, 26 Julai 2016600 × 450 (220 KB)SamhaninUser created page with UploadWizard

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Metadata