Fail:Free Software Foundation logo and wordmark.svg

Fail asli(Fail SVG, ukuran dasar 3,390 × 395 piksel, saiz fail: 11 KB)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan This is the official logo from the Free Software Foundation as SVG.
Tarikh
Sumber http://www.gnu.org/graphics/fsf-logo.html
Pengarang Li Jiang

Perlesenan

Creative Commons CC-Zero Fail ini disediakan di bawah Dedikasi Domain Awam Sejagat CC0 1.0 Creative Commons.
Pihak yang mengaitkan karya ini dengan surat ikatan ini telah mendedikasikan karya ini kepada domain awam dengan melepaskan segala haknya kepada karya ini di seluruh dunia di bawah undang-undang hak cipta, termasuk semua hak berkaitan dan berjiran, sejauh mana yang dibenarkan oleh undang-undang. Anda boleh menyalin, mengubah suai, mengedarkan dan mempersembahkan karya ini, termasuk untuk tujuan komersil, semuanya tanpa meminta kebenaran.

Trademarked This work includes material that may be protected as a trademark in some jurisdictions. If you want to use it, you have to ensure that you have the legal right to do so and that you do not infringe any trademark rights. See our general disclaimer.
This tag does not indicate the copyright status of the attached work. A normal copyright tag is still required. See Commons:Licensing.
Fail ini, yang pada asalnya dihantar ke http://www.gnu.org/graphics/fsf-logo.html, telah disemak pada 28 September 2022 oleh penyemak Tulsi, yang mengesahkan bahawa ia telah didapati di sana di bawah lesen yang dinyatakan pada tarikh itu.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents
Official logo from the Free Software Foundation (SVG), 2006

Items portrayed in this file

menggambarkan

31 Julai 2006

MIME type Inggeris

image/svg+xml

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa06:23, 19 Disember 2009Gambar kenit bagi versi pada 06:23, 19 Disember 20093,390 × 395 (11 KB)Biktoracleaned version with minor corrections
21:17, 31 Julai 2006Gambar kenit bagi versi pada 21:17, 31 Julai 20064,238 × 494 (15 KB)Sven{{Information |Description=This is the official logo from the en:Free Software Foundation as SVG. |Source=http://www.gnu.org/graphics/fsf-logo.html |Date=31.07.2006 |Author=uploaded by User:Sven |Permission={{GPL}} {{GFDL}} |other_versions=[[:Im

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Lihat banyak lagi penggunaan sejagat bagi fail ini.

Metadata