Fail:House of Lords.jpg

House_of_Lords.jpg(483 × 600 piksel, saiz fail: 132 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Ringkasan sunting

Imej dari laman web parlimen UK [1] Semua hak cipta Parlimen dikekalkan. Bahan senarai dapat dihasilkan tanpa izin rasmi untuk tujuan kajian bukan-komersil, kajian swasta dan untuk pembangkangan, kajian semula dan laporan berita dengan syaratnya bahannya adalah disifatkan secara sesuai. Untuk kegunaan semula lain bahan anda perlu mendapatkan Lesen Parlimen Guna-Klik dari Jabatan Maklumat Sektor Awam.

Lesen sunting

Rasional kegunaan adil sunting

Saya BukanTeamBiasa mempercayai bahawa imej ini di rencana Seni bina Kebangkitan Gothik adalah kegunaan adil di bawah Undang-undang AS kerana:

  • Imej ini tidak dapat digantikan dengan persamaan bebas sedangkan kamera tidak dibenarkan sama sekali di dalam Istana Westminster. [2]
  • Ini adalah imej resolusi rendah yang tidak menghalangkan kegunaan pemegang hak cipta pada imej tersebut untuk tujuan komersial atau yang lain.
  • Ia digunakan untuk mengilustrasikan suatu tajuk berkaitan secara terusan, seni bina Kebangkitan Gothik Revival yang mana Dewan Pertuanan adalah sebuah contoh klasik dan membuat suatu penyumbangan penting untuk rencana.
  • Ia telah diterbitkan di laman web parlimen United Kingdom. [3]

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa12:22, 12 Disember 2007Gambar kenit bagi versi pada 12:22, 12 Disember 2007483 × 600 (132 KB)BukanTeamBiasa (bincang | sumb.)Imej dari laman web parlimen UK [http://www.parliament.uk/about/images/interior/lords2.cfm] Semua hak cipta Parlimen dikekalkan. Bahan senarai dapat dihasilkan tanpa izin rasmi untuk tujuan kajian bukan-komersil, kajian swasta dan untuk pembangkangan, kaj

Laman berikut menggunakan fail ini:

Metadata