Fail:Inside View of Kobe Wing Stadium.jpg

Fail asli(1,143 × 760 piksel, saiz fail: 487 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Keterangan
English: Inside view of Kobe Wing Stadium, Kobe, Hyogo Prefecture, Japan. Its rectangle roof was opened. This picture was taken on December 6, 2008. The game, between Vissel Kobe and Kasiwa Reysol, is J-League Division 1's final match in the 2008 season. The picture was originally uploaded in the Japanese internet community 2ch's "Domestic Soccer Board" (国内サッカー板), "Thread for Uploading Pictures Taken in Stadiums, Part 16" (スタジアム写真をウプするスレPart16). The original uploader permitted me to upload the picture in the next thread.
Français : Vue intérieure du Home's Stadium Kobe (anciennement Kobe Wing Stadium), à Kobe, dans la préfecture de Hyogo (Japon).
العربية: منظر عام لداخل ملعب كوبه وينغ في محافظة هيوغو اليابانية.
日本語: 神戸ウィングスタジアムの内部。2008年12月6日撮影。J1最終節のヴィッセル神戸対柏レイソル戦。 2ch国内サッカー板のスタジアム写真をウプするスレPart16でうpされたものをスタジアム写真をウプするスレPart18において撮影者の許可を得てうp。
العربية: ملعب كوبه وينغ في اليابان
Tarikh
Sumber スタジアム写真をウプするスレPart16
Pengarang yuk
Kebenaran
(Penggunaan semula fail ini)
スタジアム写真をウプするスレPart18
Lokasi kamera34° 39′ 24.07″ U, 135° 10′ 08.25″ T Kartographer map based on OpenStreetMap.Paparkan imej ini dan imej berdekatan yang lain di: OpenStreetMapinfo
GNU head Kebenaran diberikan untuk menyalin, mengedar dan/atau mengubah dokumen ini di bawah syarat-syarat Lesen Pendokumenan Bebas GNU, versi 1.2 atau mana-mana versi selepas ini, yang diterbitkan oleh Yayasan Perisian Bebas; tanpa Seksyen yang Tak Berubah, tanpa Teks Kulit Depan dan tanpa Teks Kulit Belakang. Salinan lesen ini boleh didapati dalam seksyen yang bertajuk Lesen Pendokumenan Bebas GNU".
w:ms:Creative Commons
pengiktirafan perkongsian serupa
Fail ini dilesenkan di bawah lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 3.0 Tidak Diport Creative Commons.
Anda bebas:
  • untuk berkongsi – untuk menyalin, mengedar dan memindah hasil kerja
  • untuk mencampur semula – untuk menyesuaikan karya
Di bawah syarat berikut:
  • pengiktirafan – Anda mesti memberi penghargaan yang berpatutan, bekalkan pautan ke lesen, dan tunjukkan jika perubahan telah dibuat. Anda boleh lakukannya dalam sebarang cara yang munasabah, tetapi bukan dalam sebarang cara yang mencadangkan pemberi lesen mengendors anda atau penggunaan anda.
  • perkongsian serupa – Jika anda mengubah, adun semula, atau menokok tambah bahan, anda mesti menyebarkan sumbangan anda di bawah lesen yang sama atau serasi dengan yang asal.
Tag pelesenan ini dibubuh pada fail ini sebagai sebahagian kemas kini pelesenan GFDL

VI seal

Imej ini telah dinilai berdasarkan kriteria imej bernilai dan ia dianggap sebagai imej paling bernilai di Commons dalam ruang lingkup: Kobe Wing Stadium (inside view). Anda boleh melihat pencalonannya di Commons:Valued image candidates/Inside View of Kobe Wing Stadium.jpg.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

6 Disember 2008

34°39'24.070"N, 135°10'8.249"E

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa17:15, 20 Mei 2009Gambar kenit bagi versi pada 17:15, 20 Mei 20091,143 × 760 (487 KB)Cervelo21{{Information |Description={{en|1=Inside view of Kobe Wing Stadium, Kobe, Hyogo Prefecture, Japan. Its rectangle roof was opened. This picture was taken on December 6, 2008. The game, between Vissel Kobe and Kasiwa Reysol, is J-League Division 1's final m

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Lihat banyak lagi penggunaan sejagat bagi fail ini.