Fail:Kasih Villa Cinta.jpg

Kasih_Villa_Cinta.jpg(309 × 475 piksel, saiz fail: 46 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Ringkasan sunting

Maklumat dan rasional kegunaan media bukan bebas – kulit buku bukan bebas untuk Kasih Villa Cinta
Huraian

Ini adalah muka depan untuk sebuah Kasih Villa Cinta ditulis oleh Haiza Najwa. Hakcipta seni kulit buku ini dimiliki oleh penerbit, Kaki Novel, atau artis kulit buku.

Sumber

https://www.goodreads.com/book/show/6568907-kasih-villa-cinta

Rencana

Kasih Villa Cinta

Bahagian digunakan

Keseluruhan muka depan. Kerana imej tersebut adalah muka depan buku, satu bentuk pembungkusan produk, imej keseluruhan yang diperlukan untuk mengenal pasti produk, menyampaikan makna yang betul dan penjenamaan yang dimaksudkan, dan mengelakkan menjadi kusam atau gambaran yang salah tentang imej.

Peleraian rendah?

Salinan ini adalah peleraian yang cukup untuk mengulas dan pengenalpastian tetapi peleraian yang lebih rendah daripada penutup buku asal. Salinan yang dibuat daripada ia akan menjadi berkualiti rendah, tidak sesuai sebagai karya seni pada versi lanun atau kegunaan lain yang akan bersaing dengan tujuan komersial karya seni yang asal.

Tujuan kegunaan

Infobox. Gambar yang digunakan bagi pengenalan dalam konteks ulasan kritikal kerja yang mana ia berfungsi sebagai penutup seni. Ia memberikan sumbangan penting kepada pemahaman pengguna barang, yang tidak boleh dikatakan disampaikan dengan kata-kata semata-mata. Imej itu diletakkan di dalam kotak info di bahagian atas artikel membincangkan kerja, menunjukkan imej visual utama yang berkaitan dengan kerja, dan untuk membantu pengguna dengan cepat mengenal pasti kerja dan tahu bahawa mereka telah menemui apa yang mereka cari. Kegunaan untuk tujuan ini tidak bersaing dengan maksud kerja asal, iaitu keupayaan pencipta kulit buku untuk menyediakan perkhidmatan reka bentuk kulit buku dan dalam buku-buku pemasaran pula kepada orang ramai.

Boleh digantikan?

Sebagai kulit buku, imej tidak boleh diganti oleh kandungan bebas, sebarang imej yang lain yang menunjukkan bungkusan buku ini juga akan dilindungi hak cipta, dan mana-mana versi yang tidak benar dengan yang asal akan tidak mencukupi untuk pengenalan atau ulasan. Menggunakan imej yang berbeza dalam kotak info itu akan mengelirukan tentang identiti kerja.

Maklumat lain

Kegunaan kulit buku ini dalam artikel-artikel mematuhi Wikipedia polisi kandungan bukan bebas dan kegunaan wajar dibawah undang-undang hak cipta Amerika Syarikat seperti yang dinyatakan dibawah.

Kegunaan wajarKegunaan wajar bahan berhak cipta dalam konteks Kasih Villa Cinta//ms.wikipedia.org/wiki/Fail:Kasih_Villa_Cinta.jpg

Perlesenan sunting

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa11:19, 27 Julai 2011Gambar kenit bagi versi pada 11:19, 27 Julai 2011309 × 475 (46 KB)Syarikat Pemunggahan Rencana (bincang | sumb.)

Laman berikut menggunakan fail ini:

Metadata