Fail:Kit right arm green stripes.png

Kit_right_arm_green_stripes.png(31 × 59 piksel, saiz fail: 574 bytes, jenis MIME: image/png)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

This sports clothing image could be re-created using vector graphics as an SVG file. This has several advantages; see Commons:Media for cleanup for more information. If an SVG form of this image is available, please upload it and afterwards replace this template with {{vector version available|new image name}}.


It is recommended to name the SVG file “Kit right arm green stripes.svg”—then the template Vector version available (or Vva) does not need the new image name parameter.


Ringkasan

From http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Kit_right_arm_green_stripes.png

Perlesenan

Fail ini tidak layak berhak cipta dan ia berada dalam domain awam, kerana ia sepenuhnya terdiri daripada maklumat yang merupakan harta bersama dan tidak mengandungi pengarang asal.

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa23:04, 11 Jun 2012Gambar kenit bagi versi pada 23:04, 11 Jun 201231 × 59 (574 bytes)Fma12clearer tone of green.
22:43, 27 November 2006Gambar kenit bagi versi pada 22:43, 27 November 200631 × 59 (328 bytes)CeeKayFrom [http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Kit_right_arm_green_stripes.png http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Kit_right_arm_green_stripes.png]

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Lihat banyak lagi penggunaan sejagat bagi fail ini.

Metadata