Fail asli(Fail SVG, ukuran dasar 1,200 × 800 piksel, saiz fail: 620 KB)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan

[sunting]


Sekiranya boleh, tolong bantu agar keterangan ini dapat diakses oleh semua orang dengan menerjemahkannya ke dalam bahasa lain. — Terima kasih!
Bahasa Melayu: Struktur daun skala sederhana yang memaparkan tisu utama; epithelia atas dan bawah (dan kutikel yang berkaitan), palisade dan mesofil sponji dan sel kawal stoma. Tisu vaskular (urat), terdiri daripada xilem, floem dan sel sarung/salut, dan contoh trikrom juga ditunjukkan. Tompok hijau dalam sel mewakili kloroplas dan menunjukkan tisu mana yang menjalani fotosintesis.
Deutsch: Struktur eines Pflanzenblatts. Die grünen Flecken in den Zellen sollen Chloroplasten darstellen und darstellen, in welchen Geweben Photosynthese stattfindet.
English: The medium scale structure of a leaf featuring the major tissues; the upper and lower epithelia (and associated cuticles), the palisade and spongy mesophyll and the guard cells of the stoma. Vascular tissue (veins), made up of xylem, phloem and sheath cells, and example trichromes are also shown. The green spots within cells represent chloroplasts and indicate which tissues undergo photosynthesis.
മലയാളം : ഇലയുടെ ഘടന
粵語 葉嘅詳細豎切面結構
العربية : بنية ورقة النبات
Tarikh
Sumber
image extraction process
This file has been extracted from another file
: Leaf Structure.svg
original file
Pengarang Zephyris
Versi lain

[sunting]

Perlesenan

w:ms:Creative Commons
pengiktirafan perkongsian serupa
Anda bebas:
  • untuk berkongsi – untuk menyalin, mengedar dan memindah hasil kerja
  • untuk mencampur semula – untuk menyesuaikan karya
Di bawah syarat berikut:
  • pengiktirafan – Anda mesti memberi penghargaan yang berpatutan, bekalkan pautan ke lesen, dan tunjukkan jika perubahan telah dibuat. Anda boleh lakukannya dalam sebarang cara yang munasabah, tetapi bukan dalam sebarang cara yang mencadangkan pemberi lesen mengendors anda atau penggunaan anda.
  • perkongsian serupa – Jika anda mengubah, adun semula, atau menokok tambah bahan, anda mesti menyebarkan sumbangan anda di bawah lesen yang sama atau serasi dengan yang asal.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

29 Julai 2017

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa17:48, 29 Julai 2017Gambar kenit bagi versi pada 17:48, 29 Julai 20171,200 × 800 (620 KB)SNN95User created page with UploadWizard

Laman berikut menggunakan fail ini:

Metadata