Fail:Mechanick Exercises by Joseph Moxon 1694.jpg

Fail asli(842 × 565 piksel, saiz fail: 219 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan
English: Frontispiece and title page of "Mechanick Exercises: or, the Doctrine of Handy-Works" by British mathematician and lexicographer Joseph Moxon (1627-1691).
Tarikh
Sumber
This image is available from the United States Library of Congress's Prints and Photographs division
under the digital ID cph.3c10462.
This tag does not indicate the copyright status of the attached work. A normal copyright tag is still required. See Commons:Licensing.

العربية  беларуская (тарашкевіца)  বাংলা  čeština  Deutsch  English  español  فارسی  suomi  français  galego  עברית  magyar  Bahasa Indonesia  italiano  日本語  lietuvių  македонски  മലയാളം  Nederlands  polski  português  português do Brasil  română  русский  sicilianu  slovenčina  slovenščina  Türkçe  українська  简体中文  繁體中文  +/−

Pengarang Joseph Moxon (author). Engraver unknown.
Kebenaran
(Penggunaan semula fail ini)
PD-US "No known restrictions on publication."

Perlesenan

Public domain
Public domain
Fail media ini berada dalam domain awam di Amerika Syarikat. Ini sering diguna pakai di A.S. di mana hak cipta yang telah luput tarikhnya kebiasaannya disebabkan penerbitan pertama berlaku sebelum 1 Januari 1929. Sila lihat, laman ini untuk maklumat lanjut.

United States
United States
Imej ini mungkin berada dalam domain awam di luar Amerika Syarikat terutama di negara atau kawasan yang tidak mengamalkan peraturan jangka pendek (contohnya Tanah Besar China kecuali Hong Kong dan Macao, Kanada, Jerman, Mexico serta Switzerland). Pencipta dan tahun penerbitan imej ini merupakan maklumat penting dan mesti disertakan. Sila lihat Wikipedia:Domain awam dan Wikipedia:Hak cipta untuk maklumat lanjut.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa11:20, 17 Mac 2009Gambar kenit bagi versi pada 11:20, 17 Mac 2009842 × 565 (219 KB)Mu{{Information |Description={{en|1=Frontispiece and title page of "Mechanick Exercises: or, the Doctrine of Handy-Works" by British mathematician and lexicographer Joseph Moxon (1627-1691).}} |Source={{LOC-image|id=cph.3c10462}} |Author=Joseph Moxon (autho

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Metadata