Fail:Pitsilemu command line.png

Pitsilemu_command_line.png(669 × 338 piksel, saiz fail: 12 KB, jenis MIME: image/png)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan
English: Pitsilemu working on Microsoft Windows XP command line.
Tarikh
Sumber Pitsilemu Wiki
Pengarang Diego Grez
Kebenaran
(Penggunaan semula fail ini)
Contains text, not eligible for copyright. UIs are not copyrightable (per Commons:Deletion requests/Image:Notepad++ screenshot2.png).

Perlesenan

Tangkap layar ini tidak mengandungi bahagian hak cipta yang layak atau visual perisian berhak cipta, atau penulis telah melancarkan di bawah perlesenan bebas (yang perlu ditunjukkan di bawah notis ini) dan mengikuti garis panduan perlesenan untuk hak cipta Wikimedia Commons. Anda boleh menggunakannya secara bebas berdasarkan lesen-lesen yang tertentu. Lesen perisian bebas: lihat bawah

Perhatian: Jika tangkap layar ini menunjukkan kerja bukan hasil langsung daripada kod program itu sendiri, seperti teks atau grafik yang bukan sebahagian daripada program, lesen untuk kerja itu mestilah ditunjukkan secara berasingan.


Creative Commons CC-Zero Fail ini disediakan di bawah Dedikasi Domain Awam Sejagat CC0 1.0 Creative Commons.
Pihak yang mengaitkan karya ini dengan surat ikatan ini telah mendedikasikan karya ini kepada domain awam dengan melepaskan segala haknya kepada karya ini di seluruh dunia di bawah undang-undang hak cipta, termasuk semua hak berkaitan dan berjiran, sejauh mana yang dibenarkan oleh undang-undang. Anda boleh menyalin, mengubah suai, mengedarkan dan mempersembahkan karya ini, termasuk untuk tujuan komersil, semuanya tanpa meminta kebenaran.

Log muat naik asal

The original description page was here. All following user names refer to en.wikinews.
  • 2010-04-11 00:14 Diego Grez 640×299× (8846 bytes) Pitsilemu working on Microsoft Windows XP command line. Copyrighted parts were cropped. Text is not eligible for copyright. * Source. http://pitsilemu.wikia.com/wiki/File:Pitsilemu_command_line.png

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

11 April 2010

MIME type Inggeris

image/png

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa14:42, 17 April 2010Gambar kenit bagi versi pada 14:42, 17 April 2010669 × 338 (12 KB)Vanished user 24kwjf10h32hAFAIK, UIs are not copyrightable.
02:19, 14 April 2010Gambar kenit bagi versi pada 02:19, 14 April 2010640 × 299 (9 KB)File Upload Bot (Magnus Manske) {{BotMoveToCommons|en.wikinews|year={{subst:CURRENTYEAR}}|month={{subst:CURRENTMONTHNAME}}|day={{subst:CURRENTDAY}}}} {{Information |Description={{en|Pitsilemu working on Microsoft Windows XP command line. Copyrighted parts were cropped. Text is not elig

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Lihat banyak lagi penggunaan sejagat bagi fail ini.