Fail:Platner - Ancient Rome city growth.jpg

Fail asli(750 × 729 piksel, saiz fail: 134 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

This old map image could be re-created using vector graphics as an SVG file. This has several advantages; see Commons:Media for cleanup for more information. If an SVG form of this image is available, please upload it and afterwards replace this template with {{vector version available|new image name}}.


It is recommended to name the SVG file “Platner - Ancient Rome city growth.svg”—then the template Vector version available (or Vva) does not need the new image name parameter.
Keterangan
English: Retrieved from http://catholic-resources.org/AncientRome/Platner.htm, from Samuel Ball Platner: The Topography and Monuments of Ancient Rome (Boston: Allyn and Bacon, 1904). Stated to be in the public domain.
Français : Plan topographique et des monuments de la Rome antique par Samuel Ball Platner en 1904.
Tarikh 29 November 2005 (original upload date)
Sumber Originally from en.wikipedia; description page is/was here.
Pengarang The original uploader was Filipvr at Inggeris Wikipedia.

Perlesenan

Public domain
Public domain
Fail media ini berada dalam domain awam di Amerika Syarikat. Ini sering diguna pakai di A.S. di mana hak cipta yang telah luput tarikhnya kebiasaannya disebabkan penerbitan pertama berlaku sebelum 1 Januari 1929. Sila lihat, laman ini untuk maklumat lanjut.

United States
United States
Imej ini mungkin berada dalam domain awam di luar Amerika Syarikat terutama di negara atau kawasan yang tidak mengamalkan peraturan jangka pendek (contohnya Tanah Besar China kecuali Hong Kong dan Macao, Kanada, Jerman, Mexico serta Switzerland). Pencipta dan tahun penerbitan imej ini merupakan maklumat penting dan mesti disertakan. Sila lihat Wikipedia:Domain awam dan Wikipedia:Hak cipta untuk maklumat lanjut.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents
The ancient quarters of Rome

Items portrayed in this file

menggambarkan

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa12:37, 7 Mei 2007Gambar kenit bagi versi pada 12:37, 7 Mei 2007750 × 729 (134 KB)TadejM== Summary == Retrieved from http://catholic-resources.org/AncientRome/Platner.htm, from Samuel Ball Platner: The Topography and Monuments of Ancient Rome (Boston: Allyn and Bacon, 1904). Stated to be in the public domain. == Licensing == {{PD-US}} [[Ca

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Lihat banyak lagi penggunaan sejagat bagi fail ini.

Metadata