Position_isomer.png(304 × 58 piksel, saiz fail: 408 bytes, jenis MIME: image/png)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

This chemical image could be re-created using vector graphics as an SVG file. This has several advantages; see Commons:Media for cleanup for more information. If an SVG form of this image is available, please upload it and afterwards replace this template with {{vector version available|new image name}}.


It is recommended to name the SVG file “Position isomer.svg”—then the template Vector version available (or Vva) does not need the new image name parameter.
Keterangan
中文:位置异构的例子。.
Tarikh 20 Julai 2002 (original upload date)
Sumber Transferred from en.wikipedia to Commons.
Pengarang The original uploader was (Automated conversion) at Inggeris Wikipedia.

Perlesenan

Fail ini tidak layak berhak cipta dan ia berada dalam domain awam, kerana ia sepenuhnya terdiri daripada maklumat yang merupakan harta bersama dan tidak mengandungi pengarang asal.

Log muat naik asal

The original description page was here. All following user names refer to en.wikipedia.

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa20:28, 27 Julai 2007Gambar kenit bagi versi pada 20:28, 27 Julai 2007304 × 58 (408 bytes)Papa November{{Information |Description=''no original description'' |Source=Originally from [http://en.wikipedia.org en.wikipedia]; description page is/was [http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Image%3APosition_isomer.png here]. |Date=2002-07-20 (original upload

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut: