Fail asli(Fail SVG, ukuran dasar 619 × 510 piksel, saiz fail: 27 KB)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan
English: An illustration for power factor, showing the voltage, current, and instantaneous power waveforms along with the average power, over a full cycle, when current lags voltage by 90°. The curve labels in the key are in descending order by peak value.
Русский: Коэффициент мощности при
Tarikh
Sumber self-made, after w:Image:ACPower03CJC.png by User:C J Cowie
Pengarang 121a0012
Versi lain
Terjemah fail ini

Fail SVG ini menggunakan teks terbenam yang mudah untuk diterjemahkan ke dalam bahasa anda dengan menggunakan alat SVG Translate atau apa-apa alat penyunting SVG. Ketahui lebih lanjut.

This graph was created using Gnuplot 4.2 and then edited with Inkscape. The gnuplot command used to generate the original graph was:

plot \
   cos(x) title "Voltage", \
   0.8*cos(x-90) title "Current", \
   0.8*cos(x)*cos(x-90) title "Power", \
   0 title "Average power"

Perlesenan

Fail ini tidak layak berhak cipta dan ia berada dalam domain awam, kerana ia sepenuhnya terdiri daripada maklumat yang merupakan harta bersama dan tidak mengandungi pengarang asal.
Dalam kes fail ini akan lulus ambang keaslian, pemegang hak cipta membenarkan penggunaan fail ini dengan syarat-syarat berikut: {{PD-self}}

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

5 Oktober 2007

media type Inggeris

image/svg+xml

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa02:15, 6 Oktober 2007Gambar kenit bagi versi pada 02:15, 6 Oktober 2007619 × 510 (27 KB)121a0012{{Information |Description=An illustration for power factor, showing the voltage, current, and instantaneous power waveforms along with the average power, over a full cycle, when the power factor is unity (pure resistive load) |Source=s

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut: