Fail:Putera Kriem.jpg

Putera_Kriem.jpg(210 × 240 piksel, saiz fail: 19 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Ringkasan sunting

Sumber gambar
Putera Kriem dalam Filem Fairy Tail
Watak hak milik Hiro Mashima

Perlesenan sunting

Berhakcipta Imej ini merupakan sebuah ilustrasi bagi watak dalam buku komik, permainan video, atau program televisyen dan filem animasi. Hakcipta bagi imej ini mungkin dimiliki oleh samaada penerbit dan/atau peukis yang menghasilkan karya tersebut. Adalah dipercayai bahawa penggunaan imej resolusi rendah karya seni watak ini adalah:

layak sebagai kegunaan wajar dibawah Undang-undang hak cipta Amerika Syarikat. Mana-mana kegunaan lain imej ini, di Wikipedia atau di tempat lain, boleh menjadi pelanggaran hak cipta. Lihat Wikipedia:Kandungan bukan bebas untuk maklumat lanjut.

Kepada pemuat naik: sila tambah sebuah rasional penggunaan wajar terperinci seperti yang diterangkan di Wikipedia:Halaman keterangan imej, serta sumber karya ini dan maklumat hakciptanya.


Wikipedia:Kriteria kandungan tidak bebas

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa16:44, 14 April 2013Gambar kenit bagi versi pada 16:44, 14 April 2013210 × 240 (19 KB)SNN95 (bincang | sumb.)[http://www.behindthevoiceactors.com/movies/Fairy-Tail-the-Movie-The-Phoenix-Priestess/ Sumber gambar] Putera Kriem dalam Filem Fairy Tail Watak hak milik Hiro Mashima

Laman berikut menggunakan fail ini: