Fail:The Eighteen Darts.jpg

The_Eighteen_Darts.jpg(600 × 453 piksel, saiz fail: 62 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Ringkasan sunting

Maklumat dan rasional kegunaan media bukan bebas untuk The Eighteen Darts
Huraian

Adegan dari filem The Eighteen Darts

Sumber

YouTube

Rencana

The Eighteen Darts

Bahagian digunakan

Tangkapan layar

Peleraian rendah?

Ya

Tujuan kegunaan

Gambar akan digunakan untuk mengenal pasti dalam konteks ulasan kritikal kerja yang mana ia berfungsi sebagai seni penutup. Gambar akan diletakkan di dalam infobox di bahagian atas artikel yang membincangkan kerja yang, untuk menunjukkan imej visual utama yang dikaitkan dengan kerja dan untuk membantu pengguna dengan cepat mengenal pasti dan mengesahkan subjek yang mereka sedang mencari. Selain daripada tujuan pengenalan, ia menunjukkan gaya seni subjek, terutamanya skim warna, reka bentuk watak, dan strok, yang kritikal komen dalam artikel. Tiada seorang pun daripada ini mudah disampaikan dengan kata-kata semata-mata dan imej yang membantu pembaca untuk memahami kerja seni dalam aspek ini.

Boleh digantikan?

Tiada.

Kegunaan wajarKegunaan wajar bahan berhak cipta dalam konteks The Eighteen Darts//ms.wikipedia.org/wiki/Fail:The_Eighteen_Darts.jpg

Perlesenan sunting

Hak cipta

Imej ini merupakan satu tangkapan skrin daripada sebuah filem yang mempunyai hak cipta dan hak cipta ini berkemungkinan dimiliki oleh pihak studio yang menerbitkan filem berkenaan dan berkemungkinan juga dimiliki oleh pelakon-pelakon yang terdapat dalam tampilan tersebut. Dipercayai penggunaan imej dengan resolusi yang sesuai di Wikipedia adalah satu kegunaan wajar di bawah undang-undang Amerika Syarikat.

Sila nyatakan mengapa anda menganggap karya ini sebagai kegunaan adil.

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa06:20, 11 Mac 2016Gambar kenit bagi versi pada 06:20, 11 Mac 2016600 × 453 (62 KB)Faiz Rangga (bincang | sumb.)

Laman berikut menggunakan fail ini: