Fail:TunRazakExchange.png

TunRazakExchange.png(260 × 177 piksel, saiz fail: 11 KB, jenis MIME: image/png)

Fail ini berasal dari Wikipedia en. Lihat keterangannya di en:File:TunRazakExchange.png.
Maklumat dan rasional kegunaan media bukan bebas – logo bukan bebas untuk Tun Razak Exchange
Huraian

Ini adalah sebuah logo untuk Tun Razak Exchange.

Sumber

Diperolehi dari Tun Razak Exchange

Rencana

Tun Razak Exchange

Bahagian digunakan

Keseluruhan logo digunakan untuk menyampaikan maksud yang dicadangkan dan mengelakkan menjadi kusam atau gambaran yang salah tentang imej yang dimaksudkan.

Peleraian rendah?

Logo merupakan daripada saiz dan resolusi yang mencukupi untuk mengekalkan kualiti yang dicadangkan oleh syarikat atau organisasi, tanpa resolusi tidak perlu tinggi.

Tujuan kegunaan

Imej ini digunakan untuk mengenal pasti organisasi Tun Razak Exchange, subjek kepentingan awam. Signifikasi logo adalah untuk membantu pembaca mengenal pasti organisasi, memberi jaminan kepada pembaca bahawa mereka telah mencapai artikel yang tepat yang mengandungi ulasan kritikal mengenai organisasi, dan menggambarkan bertujuan mesej penjenamaan organisasi dengan cara yang kata-kata sahaja tidak dapat menyampaikan.

Boleh digantikan?

Kerana ia adalah bukan logo bebas, terdapat hampir pasti sebarang representasi percuma. Apa-apa gantian yang bukan karya terbitan akan gagal untuk menyampaikan maksudnya, akan mencemarkan atau memberi gambaran yang salah imej, atau akan gagal tujuannya pengenalan atau komentar.

Maklumat lain

Penggunaan logo dalam artikel itu mematuhi Wikipedia dasar kandungan tidak bebas, garis panduan logo, dan penggunaan wajar di bawah undang-undang hak cipta Amerika Syarikat seperti yang dinyatakan di atas.

Kegunaan wajarKegunaan wajar bahan berhak cipta dalam konteks Tun Razak Exchange//ms.wikipedia.org/wiki/Fail:TunRazakExchange.png
Copyrighted Ini merupakan sebuah logo yang mempunyai hak milik dan/atau hak cipta. Adalah dipercayai bahawa imej logo berleraian rendah boleh digunakan di Wikipedia untuk menerangkan badan, pasukan atau syarikat berkenaan atas alasan kegunaan wajar tertakluk kepada undang-undang hak cipta Amerika Syarikat.

Penggunaan logo tersebut tidak bermakna organisasi tersebut menyokong Wikipedia atau Yayasan Wikimedia, dan tidak juga bermakna Wikipedia atau Yayasan Wikimedia menyokong organisasi tersebut. Lihat Wikipedia:Logo dan Wikipedia:Hak cipta.

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa02:15, 30 April 2016Gambar kenit bagi versi pada 02:15, 30 April 2016260 × 177 (11 KB)Fandi89 (bincang | sumb.)

Laman berikut menggunakan fail ini:

Metadata