Fail asli(3,888 × 2,592 piksel, saiz fail: 5.58 MB, jenis MIME: image/jpeg)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan
فارسی: ساندا + تالو = ووشو، به مجموعه هنرهای رزمی چینی گفته می‌شود که امروزه با نام‌های سی ام ای نیز شناخته می‌شود و به عنوان یکی از گسترده‌ترین رشته‌های رزمی شناخته می‌شود.
English: Wushu, or Kung fu, is a hard and soft and complete martial art, as well as a full-contact combat sport. It has a long history in reference to Chinese martial arts.
Deutsch: Wushu, ist eine Anfang der 1950er Jahre von der Regierung der Volksrepublik China anerkannte Zusammenstellung von einigen Formen der traditionellen chinesischen Kampfkünste und neu von einem Komitee erschaffenen Formen.
Français : Le Wushu ou Wushu moderne est un sport de compétition des arts martiaux chinois traditionnels.
Dansk: Wushu betyder kampkunst og er en fællesbetegnelse for kinesiske kampkunstsformer. Kungfu eller Quanfa bruges ofte med samme betydning.
Tarikh
Sumber Karya sendiri
Pengarang Mostafameraji

Perlesenan

Dengan ini, saya selaku pemegang hak cipta karya ini, menerbitkannya di bawah lesen yang berikut:
Creative Commons CC-Zero Fail ini disediakan di bawah Dedikasi Domain Awam Sejagat CC0 1.0 Creative Commons.
Pihak yang mengaitkan karya ini dengan surat ikatan ini telah mendedikasikan karya ini kepada domain awam dengan melepaskan segala haknya kepada karya ini di seluruh dunia di bawah undang-undang hak cipta, termasuk semua hak berkaitan dan berjiran, sejauh mana yang dibenarkan oleh undang-undang. Anda boleh menyalin, mengubah suai, mengedarkan dan mempersembahkan karya ini, termasuk untuk tujuan komersil, semuanya tanpa meminta kebenaran.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

1 April 2007

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa09:53, 20 November 2022Gambar kenit bagi versi pada 09:53, 20 November 20223,888 × 2,592 (5.58 MB)MostafamerajiUploaded own work with UploadWizard

Tiada laman yang menggunakan fail ini.

Metadata