Digimon 2.5: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Suneo (bincang | sumb.)
Mencipta laman baru dengan kandungan 'thumb'''Digimon 2.5''', atau disebut sebuah '''Digimon Adventure 3''', merupakan sebuah fanfic yang berfokus pada kanak-kanak Digidest...'
 
Suneo (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 26:
'' 'Original Pop'''
 
*'' 'Akira "Dawn" Kamiya'''-anak perempuan [[Taichi yagamiYagami | Tai]] dan [[Sora Takenouchi | Sora]], Dawn merupakan tomboi yang keras kepala yang jarang terlihat sebelum dia lompatan. Fajar memuat selepas ayahnya, dan dia adalah pemimpin kumpulan. Pasangannya adalah sebuah [[Agumon]], seperti ayahnya. Fajar adalah 10 dan berada di kelas 4 SD. Dia memegang [[Crest Courage]].
*'' 'Danjuro "Dan" Motomiya'''-Dan adalah [[Davis Motomiya | Davis']] putra dan Dawn sahabat. Seperti ayahnya, ia memakai sepasang kacamata seperti Fajar. Meskipun, tidak seperti ayahnya, dan tidak memimpin kumpulan. Dia boleh tebal berkepala di kali, tetapi kesetiaan kepada teman-temannya dan rasa humor yang dibuat untuk ini. Mengikuti jejak ayahnya, Dan adalah bekerja sama dengan sebuah [[Veemon]]. Dan adalah di kelas 4 SD dan adalah 10.
*'' 'Jonasan "Jonathan" Izumi'''-yang cerdas salah satu kumpulan dan anak kepada [[Koushiro Izumi | Izzy]]. Matang dan cerdas untuk usianya, Jonathan adalah jagoan komputer, tetapi tidak terobsesi seperti ayahnya itu. Sebuah [[Tentomon]] adalah pasangan Jonathan. Dia adalah 11 dan di kelas 5. Beliau memegang [[Crest of Knowledge]].