Liwat: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Yosri (bincang | sumb.)
k Membalikkan suntingan oleh 120.141.45.194 (Perbincangan) kepada versi terakhir oleh Aurora
Tiada ringkasan suntingan
Baris 1:
'''Liwat''' bermakna melakukan [[Hubungan seks|persetubuhan]] dengan memasukkan [[zakar]] ke dalam lubang [[dubur]]. Liwat boleh berlaku antara seorang lelaki dengan seorang perempuan atau antara dua orang lelaki (persetubuhan [[homoseksual]]). Ini mungkin berlaku antara dua orang perempuan kalau mereka main dengan dildo (zakar getah).
 
Sebagai Comtoh:
Khairol ( Tesco Extra Cheras )
 
 
Sejarah Beliau yang telah menporak perandakan tesco exter cheras satu masa dahulu.dengan meliwat staff dan sesiapa sahaja yang lalu di hadapan beliau.
ini telah menjadi igauwan ngeri kepada sesiapa sahaja yang membeli belah atau berkerja di sana.
 
beliau suka meliwat sambil menyayi lagu bumi putra rockers.tampa rasa segan silu.ini menyebab kan ramai pelangan lari tampa mempedulikan barang-barang yang hendak dibeli.
 
lantas tidakan pantas pihak pegurusan disitu.telah dapat meredakan tidakan gila beliau.iaitu menbaling kasut dan seluar dalam mereka sendiri.
 
kini beliau telah dikenali sebagai "RAJA GAY" disebabkan tidakan beliau pada masa lalu di kawasaan itu.kini beliau masih berkerja di Tesco extra cheras
sebagai "electrical speacialist".
 
Untuk memastikan keadaan di situ masih selamat pelangan telah di nasihat dan diberi amaran keras " kamu hendaklan pakai cawat besi atau menampal selortape pada lubang dubur" agar semua tidak di apa apa kan oleh beliau.
{{tunas}}