Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Ychmatematik (bincang | sumb.)
Ychmatematik (bincang | sumb.)
kTiada ringkasan suntingan
Baris 8:
|}
 
Hello, Apa Khabar, Selamat Datang ke Wikipedia! SayaWikipedia berharapmerupakan andasatu tempat yang mempromosikan ilmu pengetahuan. Saya harap semua akan dapat menikmatiapa satuyang gayaingin kehidupandi yangcari penuhataupun denganmenikmati [[semangat]]keseronokan intelektualpengkongsian denganilmu dorongandi laman yang daripadaistimewa [[wikipedia]]!ini.
 
Sekiranya perlu, anda boleh menghubungi saya melalui '''ychmatematik@hotmail.com'''
Baris 22:
*'''Pengubahsuaian Nota Kuliah'''<br/> Adalah beruntung sekiranya anda masih belajar di [[sekolah]]. Anda boleh mengubahsuaikan nota-nota kuliah anda untuk dimuatkan ke dalam ms.wikipedia. Tetapi apa yang harus perhatikan ialah, hasil pengubahsuaian anda harus bertepatan dengan gaya [[wikipedia]].
*'''Pengubahsuaian Kertas Kerja'''<br/> Kertas kerja(project)yang anda hasilkan sebagai kerja sekolah, boleh juga diubahsuaikan untuk menjadi artikal dalam wikipedia. Tetapi, ingat, segala artikal yang anda muatkan ke sini secara automatiknya akan menjadi [[copyleft]]
*'''Tulisan Bebas'''<br/>Anda juga boleh menulis artikal berdasarkan pengalaman sendiri. Walaupun begitu, anda dinasihati menulis dengan penuh bertanggungjawab dan jagan mengada-adakan perkara yang tidak benar dan tidak masuk akal.
 
==Mengenai Jabatan Pengajian Bahasa Melayu, Kolej Selatan==