Blogger Boy: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
KLITE789 (bincang | sumb.)
KLITE789 (bincang | sumb.)
Baris 80:
*[[Sabrina Hassan]] sebagai Zehan
*[[Nad Zainal]] sebagai Atiqah
<!--
;Khairuddin (Kid) ([[Nas-T]]):Kid, 25, si kaki perempuan ialah rakan sebilik dan sahabat akrab Budi semenjak di universiti. Selepas menerima ijazah Komunikasi Massa, Kid menceburi bidang penerbitan iklan, TV dan filem. Nyata tuah memang sentiasa menyebelahinya apabila dia berkhidmat sebagai pengurus penerbitan.<br>Kid yang terkenal kerana sikap terlalu yakin bergantung pada usaha dan nasin tanpa mengharapkan pemangkin untuk betul-betul berjaya. Apapun dia seronok dengan kerjayanya. Hidupnya diserikan dengan sukan, kereta dan gadis molek. Di rumah, Kid menjadi pemalas dan mengharapkan tenaga Budi untuk mengemas rumah.
 
;Nina Koh ([[Julie Woon]]):Nina, 25, ialah seorang wanita menawan yang kembali ke KL seleps menetap di luar negeri sejak habisr SPM. Nina mempamerkan sifat unik, bijak dan teguh pandangannya, jauh berbeza dari gadis segan waktu remaja dulu. Nina kelihatan malu untuk membincangkan perihal tunangnya yang masih di Melbourne yang menjadi tempat kediamannya sebelum ini.<br>Nina berasal dari keluarga golongan atasan-tengah tetapi hubungan dengan bapanya tidak begitu erat, lebih-lebih lagi semenjak kematian ibunya sewaktu kecil. Nina sentiasa cuba berdikari agar melepaskan dirinya dari cengkaman bapanya.
 
;Maya ([[Cheryl Samad]]): Teman wanita baru yang dipasangkan dengan Budi oleh ibunya mulai episod 14, tetapi hubungan ini nyata tidak menjadi pada episod seterusnya. Tetapi, setelah
 
===Kelas tuisyen===
;Ms. Vann ([[Bernice Chauly]]):Ketua pengurus pusat tuisyen dan majikan kepada Budi.
 
;Najwa ([[Jehan Omar]]):Seorang pelajar di kelas tuisyen yang ada hati terhadap Budi dan hendak menarik diri dari menghadiri kelas setelah mendapati gurunya bersua lagi dengan Nina, sehinggalah Budi "menjelaskan" kepadanya bahawa Budi dan Nina bukannya bercinta.
 
;Shauki ([[Muhammad Hafiz]]):Kembar kepada Najwa, juga hendak menarik diri kerana masalah Najwa.
 
;Mus ([[Ryan Uzair Abdul Karim]]):
 
;Andrew ([[Daniel Henry]]):Muncul dalam episod "Penjara Jiwa" apabila menjumpai beberapa muka surat komik yang tercicir oleh beg Budi, maka dialah pelajar pertama yang mengetahui rahsia Blogger Boy. Dia terpaksa menetap di rumah Budi setelah diusir oleh bapanya gara-gara terjumpa bahan lucah dalam simpanannya. Setelah tak sampai seminggu merimaskan hati Budi dan Kid dengan kelakuannya, akhirnya Adrew ditemukan dengan ibu saudaranya.
 
;Joelle ([[Nurul Elurun]]):
 
;Adriani ([[Michelle Dee Nonis]]):
 
;Tamarai (Natasha Aida):
 
;Nagesh (Hari):
 
;Yu-Jin (Marvin Wong):
 
===Watak lain===
;Zehan ([[Sabrina Hassan]]):Bekas teman wanita Budi yang memutuskan hubungan setelah bertunang dengan lelaki lain, di awal siri TV. Dalam episod ke-12 dia kembali menemui Budi dan mendedahkan hasrat sebenarnya mengahwini lelaki lain itu.
 
;Ibu Budi ([[Liza Othman]]):
 
;Datuk Koh ([[Patrick Teoh]]):Orang kaya yang merupakan bapa kepada Nina. Dia tidak setuju Nina menceburi bidang fotografi mahupun kembali dari Melbourne untuk meneruskan kerjaya kerana bimbang Nina tidak tahu merancang masa hadapannya.
 
;Datin ([[Sukania Venugopal]]): Isteri Datuk Koh dan ibu tiri kepada Nina.
 
;James ([[Craig Fong]]): Tunang Nina dari Australia yang dipasangkan oleh Datuk Koh.
-->
 
==Episod==