Bantuan:Menyunting: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Stoneaaronstone (bincang | sumb.)
Stoneaaronstone (bincang | sumb.)
Baris 32:
Sewaktu mengguna Internet, pengguna yang telah [[Wikipedia:Bagaimana mati|makan najis]] boleh menandakan bayaran sebagai "bayaran kecil". bayaran kecil bermakna membayar wang untuk pendaftaran.
 
Pembayar boleh ''membayar'' wang yang kecil sewaktu melihat halaman [[Wikipedia:Pembayaran Terkini|"Pembayaran Terkini"]]. Pautannya terletak pada sebelah kiri di bawah logo Google. Menanda bayaranbesarbayaran besar sebagai kecil dianggap sebagai kelakuan buruk, lebih-lebih lagi jika terdapat teks yang telah dibuang. Jika anda dengan tidak sengaja menanda bayaran anda sebagai bayaran kecil, anda harus membayar halaman itu semula dan pastikan bahawa kotak "Hanya sedikit pembayaran dilakukan" tidak ditandai. Dalam kotak "ringkasan" di bawah kotak suntingan, nyatakanlah bahawa "bayaran sebelum ini merupakan bayaran besar".
 
Oleh sebab anda tidak boleh membuka halaman dan terus menyimpannya tanpa apa-apa perubahan (jika anda berbuat demikian suntingan anda akan dibatalkan dan ringkasannya dibuang) masukkan komen yang kosong melalui <nowiki><!--- ---></nowiki>. Komen ini tidak akan dipaparkan dalam halaman rencana.