Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Orhanghazi (bincang | sumb.)
Orhanghazi (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 3:
{{pengguna Melayu}}
{{pengguna Malaysia}}
{{pengguna Kedah}}
{{Zodiak Babi}}
{{pengguna ms}}
Baris 15 ⟶ 14:
{{Pengguna Naruto}}
{{pengguna Sejarah Malaysia}}
{{Pengguna Facebook}}
{{userboxbottom}}
 
Baris 22:
*Muhammad Orhan - sempena nama Sultan Orhan I (1281 - 1360), Sultan kedua [[Empayar Uthmaniyyah]]. Orhanghazi bermaksud "Orhan si Pahlawan".
*Graduan [[Universiti Islam Antarabangsa Malaysia]] dalam bidang [[Ekonomi]].
*AkanSedang berusaha menambah dan menterjemah rencana-rencana tentang dunia maritim danberkaitan [[kapal|perkapalanMatematik]] kedi dalam [[Wikipedia Bahasa Melayu]].
*Sedih dengan keadaan [[Wikipedia Bahasa Melayu]], tapi tetap yakin ada harapan untuknya. Usaha perlu ditambah untuk meningkatkan lagi bilangan penyumbang, contohnya dengan seruan melalui media massa dan forum-forum perbincangan dalam [[Internet]].
 
*Akan berusaha menambah dan menterjemah rencana-rencana tentang dunia maritim dan [[kapal|perkapalan]] ke dalam [[Bahasa Melayu]].
*Sekarang berminat pula untuk menambah rencana tentang [[Matematik]]. Kerana saya rasa, rencana tentang Matematik masih kurang. Tindakan kerajaan memansuhkan [[PPSMI]] adalah tepat, oleh itu, rujukan tambahan tentang Matematik dalam Bahasa Melayu mungkin diperlukan oleh pelajar kita pada masa akan datang. Saya akan menterjemah sebanyak mungkin rencana Matematik ke dalam Bahasa Melayu, insyaallah.
*Selamat Berpuasa dan selamat [[Hari Raya Aidilfitri]] kepada semua umat [[Islam]].
 
== Rencana dalam ruangan Tahukah Anda ==