Selamat Sultan Terengganu: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Didie (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 1:
[[Media:Contoh.mp3]][[Media:Contoh.mp3]]===Lagu Kebesaran Negeri===
Kami mendapati bahawa salah seorang daripada alamat '''IP {{PAGENAME}}''' telah melaku musnah pada halaman '''[[Lagu Kebangsaan Terengganu]]''' di portal Wikipedia Bahasa Melayu. Pesanan ini adalah untuk pengguna tersebut SAHAJA:
 
:Kemungkinan perbuatan seumpama ini sudah menjadi ''tabiat anda'' di mana-mana sahaja kerana anda memang berasa gembira sewaktu menyusahkan orang. Bagaimanapun, pencipta perisian wiki ini menyedari bahawa di mana-mana sebuah masyarakat, terdapatnya sekumpulan yang amat kecil ''seumpama anda'' dan telah membuat persediaan yang wajar. Selain daripada memudahkan pemulihan laku musnah melalui satu butang, persediaan untuk menghalang pelaku musnah daripada portal ini melalui penyekatan alamat IP anda juga disediakan. Bagaimanapun, kami di sini ''tidak akan menghalang anda dengan serta merta'' kerana kami masih mengharap-harap bahawa anda akan sedar terhadap kelakuan anda yang tidak senonoh ini selepas ditegur, dan menjadi seorang pengguna komuniti yang berguna kepada portal ini.
 
:Pada waktu ini, pencapaian Wikipedia Bahasa Melayu adalah jauh berbanding pencapaian Wikipedia Bahasa Inggeris. Wikipedia Bahasa Inggeris hampir-hampir mencapai sejuta rencana sedangkan kami disini masih belum mencapai 15,000. Dengan kata yang lain, kami belum mencapai 2% daripada pencapaian Bahasa Inggeris walaupun mereka cuma bermula dua tahun lebih awal, iaitu pada tahun 2001.
 
:'''Bagaimanakah anda dapat menyumbang kepada kebanggaan bangsa Melayu?''' Pilihlah menjadi seorang yang berguna berbanding seorang yang bersikap jenayah. — Pentadbir portal
 
Allah daulatkan Tuanku Sultan<br>
Baris 8 ⟶ 15:
Memerintah rakyat aman
 
[[CategoryKategori:Lagu negeri]]
[[CategoryKategori:Terengganu Darul Iman]]