Alice in Wonderland (filem 2010): Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Darkvoid (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Darkvoid (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 29:
===''Alice in Wonderland: Runut bunyi Walt Disney Records yang asli''===
Koaborator Burton yang lama [[Danny Elfman]]'s markah telah di keluarkan pada March 2, 2010.Debutnya di #89 dalam Billboard Top 200 Albums.
 
==Permainan video==
Pada tarikh 23 Julai 2009, [[Disney Interactive Studios]] mengumumkan bahawa permainan video berdasarkan filem tersebut, dikembangkan oleh studio [[Perancis Étranges Libellules]], ia akan dilancarkan pada minggu yang sama dengan filem untuk [[Wii]], [[Nintendo DS]] dan [[Windows PC]], dengan runut bunyi yang disusun oleh komposer muzik permainan video veteran [[Richard Jacques]],versi Wii, DS dan versi PC akan dikeluarkan pada tarikh 2 Mac 2010, bersamaan dengan [[Supreme Commander 2]]. [108]
 
Michael Lafferty dari GameZone memberikan versi Wii 7.6 dari 10 dengan berkata, "Skor bagi grafik permainan video ini baik, dan meskipun corak permainan secara keseluruhan tiada apa-apa yang belum pernah dialami sebelum ini, permainan masih memiliki rentak yang bagus untuk itu. hal ini apa itu - sebuah adaptasi permainan filem, sedikit hilang rentak, tetapi boleh dicapai. "
 
== Rujukan ==