Warta Konsumer: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Acomey (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Acomey (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 1:
[[imej:Majalah Warta Konsumer.jpg|right|Kulit Majalah Warta Konsumer.]]
=='''Maklumat Penerbitan'''==
 
 
 
==='''*PENDAHULUAN'''===
 
 
Majalah Warta Konsumer diterbitkan sebagai satu langkah sokongan untuk membantu usaha kerajaan Malaysia membudayakan serta memartabatkan hak-hak pengguna. Selain itu, usaha ini juga bertujuan untuk menyedarkan kepada umum mengenai hak-hak mereka sebagai pengguna di samping memberi maklumat terkini mengenai isu-isu pengguna dan aktiviti perdagangan di peringkat domestik khasnya. Semoga dengan penerbitan yang disediakan akan dapat membantu pengguna meningkatkan ilmu pengetahuan.
Baris 9 ⟶ 12:
 
==='''*SASARAN PEMBACA'''===
 
 
Semua golongan pembaca yang memang terlibat terus sebagai pengguna pelbagai produk dan perkhidmatan seperti golongan professional, pemimpin masyarakat, guru, pelajar sekolah rendah, menengah, mahasiswa, kakitangan kerajaan, awam dan masyarakat pengguna.yang tidak mengenal usia.
Baris 15 ⟶ 19:
 
==='''*OBJEKTIF PENERBITAN'''===
 
 
Antara objektif penerbitan
# Mengetengahkan pelbagai isu kepenggunaan kepada masyarakat.
Baris 25 ⟶ 31:
 
==='''*JUMLAH PENGEDARAN'''===
 
 
Bagi memenuhi perubahan citarasa dan keperluan membaca maklumat kepenggunaan, sebanyak 30,000 naskah bagi setiap terbitan akan diedarkan seluruh negara termasuk [[Sabah]] dan [[Sarawak]]. Warta Konsumer akan diedarkan melalui, sekolah-sekolah, perpustakaan-perpustakaan, pusat khidmat wakil rakyat, jabatan-jabatan kerajaan, agensi kerajaan dan kedai-kedai buku terpilih. Jumlah penerbitan ini akan terus meningkat pada tahun-tahun akan datang.