Ayat pengasih: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Yosri (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
rujukannya yang melanggar polisi wikipedia mengenai bertujuan pengiklanan telah dipadamkan
Baris 2:
{{wikikan}}
== Ayat pengasih ==
Ayat Pengasih merupakan ayat yang dibacakan atas tujuan untuk memberi orang lain suka kepada diri yang membacanya tak kira dari segi hubungan atau layanan mereka terhadap pengamal ayat pengasih ini. Ianya bertujuan untuk memberikan orang lain suka atau menjadi senang apabila berhadapan dengan orang yang mengamalkan ilmu pengasih ini. <ref>[http://ayat-pengasih.blogspot.com/ E-book Himpunan ayat-ayat pengasih dan pelaris perniagaan]</ref>Ianya banyak diamalkan oleh orang yang mempercayai ilmu karut namun ada juga diamalkan oleh sesetengah orang yang kuat agamanya, kerana Ayat pengasih ini terdapat dua kategori iaitu jenis yang haram diamalkan dan ada juga jenis yang halal diamalkan mengikut syarat, syarat yang ditetapkan oleh agama.
 
=== Kepercayaan ===
Baris 19:
 
=== Persediaan sebelum mengamalkan ayat pengasih ===
Nasihat ini ditujukan kepada orang yang ingin mengamalkan doa khusus untuk mencari kekasih. Sebelum anda mula mengamalkan ayat ini, eloklah anda periksa diri anda sama ada perkara di bawah ada dalam diri atau tidak.dipetik daripada [http://ayat-pengasihwww.blogspotayatpengasih.com/ E-book Himpunan ayat pengasih].
 
==== Iktikad Yang Betul ====
Baris 28:
==== Fahami Bacaannya ====
Ayat yang diamalkan juga perlu diketahui maksudnya dalam bahasa sendiri contohnya ianya diterjemahkan kedalam bahasa melayu dan pengamalnya memahami isi kandungan ayat yang diamalkannya untuk mengelakkan salah faham dan niat yang tidak tentu kerana pembacanya tidak memahami ayat tersebut.
 
Rujukan:
<references />