Fail:Momo16.jpg: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Xenophobia xeno (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
 
Aurora (bincang | sumb.)
Baris 1:
== Lesen: ==
{{Kulit album}}
<div class="toccolors" style="margin:10px; padding:15px; border:3px solid #ee0000;">
<div style="text-align:center; font-size:200%; font-weight:bold; padding-top:0.4em; padding-bottom:0.1em;">Hanya bukan-komersial atau kegunaan pendidikan dari fail ini dibenarkan.</div>
<div class="non-commercial-from-license-selector-body">
'''Kepada pemuat naik:''' Fail media ini, dimana anda baru memuat naik, telah disenaraikan untuk [[Wikipedia:Penghapusan cepat|penghapusan cepat]] kerana anda menandakan yang bukan-komersial atau kegunaan pendidikan dari fail ini dibenarkan. Sementara ia mungkin kelihatan munasabah untuk menganggap yakni fail seumpama boleh bebasnya digunakan pada Wikipedia, sebuah laman web bukan-keuntungan, ini sebenarnya '''bukan''' kes tersebut [http://mail.wikimedia.org/pipermail/wikien-l/2005-May/023760.html][http://lists.wikimedia.org/pipermail/foundation-l/2007-February/027547.html]. Sila jangan muat naik lagi fail dengan dengan batasan ini pada mereka, kerana kandungan pada Wikipedia perlu sesuai dengan [[Lesen Dokumentari Bebas GNU]], dimana membenarkan sesiapa jua untuk gunakannya untuk sebarang tujuan, komersial atau bukan-komersial. Lihat [[Wikipedia:Kandungan bukan-bebas|garis panduan kandungan bukan-bebas]] kami untuk maklumat lanjut.
 
'''Jika anda ''mencipta'' fail media ini'' dan mahu ia untuk disimpan pada Wikipedia, keluarkan pesanan ini dan gantikannya dengan <nowiki>{{GFDL-self}}</nowiki> untuk lesenkannya di bawah [[GFDL]], atau <nowiki>{{cc-by-sa-2.5}}</nowiki> untuk lesenkannya di bawah lesen [[Creative Commons]] Attribution-ShareAlike, atau gunakan <nowiki>{{PD-self}}</nowiki> untuk bebaskannya kepada domain awam.
 
'''Jika anda ''tidak mencipta'' fail media ini''' tetapi mahu ia untuk digunakan pada Wikipedia, terdapat dua cara untuk teruskan. Pertama, anda mungkin gantikan pesanan ini dengan salah satu dari teg kegunaan adil dari [[Wikipedia:kandungan bukan-bebas#Mengtegkan fail imej kegunaan|senarai ini]] jika anda percaya salah satu dari rasional [[kegunaan adil]] itu yang digunakan ke fail ini. Kedua, anda mungkin mahu hubungi pemegang hakcipta dan [[Wikipedia:Contoh memohon untuk kebenaran|memohon yang mereka buatkan media boleh didapati di bawah lesen bebas]].
 
Jika anda mempunyai sebarang soalan sila tanya pada [[Wikipedia:Soalan hakcipta media]]. Terima kasih.
</div><!-- Templat:Bukan-komersial dari pemilih lesen --></div>{{db-noncom}}{{Non-free media}}