Astana Idaman: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Mieroll (bincang | sumb.)
Mieroll (bincang | sumb.)
Baris 12:
 
Di pengakhiran, Balqis meninggalkan Sulaiman untuk berhijrah ke luar negara. Sarafina memilih Micky walaupun ditentang kuat oleh ibunya. Ketika majlis pembukaan dan perasmian kelab Micky, perbuatan khianat menyebabkan kelab malam itu terbakar...
 
 
MUSIM KEDUA
 
Ekoran daripada kebakaran kelab Malam Micky, Kristal menghilangkan diri, Tengku Intan koma manakala Karl terkorban. Sarafina menjalin hubungan yang serius dengan Micky. Namun, tumpuannya beralih pada Mark, penulis baru di syarikat majalah miliknya yang baru kematian isteri. Sulaiman yang masih menyendiri selepas hubungannya dengan Melissa, Joanna, Balqis dan Kristal, bertemu Sari Syuhada, seorang gadis cantik yang merupakan anak saudara kepada Rudy, kekasih lama Datin Rocky.
 
Kamal yang memiliki niat jahat terhadap keluarga Firdaus, bekerjasama bersama Zara. Dalam satu tragedi, dia bertemu Mila, dan terus bercadang untuk membantunya. Datuk Mansoor pula menghadapi konflik dengan beberapa pihak kongsi gelap lain iaitu kongsi gelap cina serta kongsi gelap dari Indonesia.
 
Kemunculan Faridah, isteri kepada Datuk Firdaus menyebabkan Datin Rocky terkejut bahawa dia telah dimadukan sebelum suaminya meninggal dunia. Apa yang lebih memeranjatkan, Sari Syuhada ialah anak Faridah dan Datuk Firdaus yang menjadikan dirinya adik kepada Sulaiman. Kejutan ini memberi tamparan hebat kepada keduanya.
 
Pada majlis amal Datin Rocky di sebuah hotel, konflik antara kumpulan kongsi gelap tercetus menyebabkan berlakunya tembak-menembak. Mila, Kamal, Zara, Sulaiman serta Datuk Mansoor terkena tembakan. Datin Rocky pula diserang sakit jantung...
 
==pelakon==