Perbezaan antara semakan "Kyo Kara Maoh!"

214 bait dibuang ,  14 tahun lalu
;Conrad Weller:
 
Ahli pedang yang menjaga Yuri. Conrad adalah kanak kedua dari Maou sebelumnya, Cecilia von Spitzberg. Conrad mempunyai tiada ''maryoku'' (kuasa ajaib syaitan) berpunca dari waris kacukannya dari manusia dan mazoku (syaitan). Akhirnya ia ditemui yakni tangan kiri Conrad adalah salah satu dari kunci kepada 4 kotak ajaib yang mempunyai kuasa untuk musnahkan dunia dan untuk tempoh sementara Conrad khianati Yuri/Shin Makoku untuk sertai musuh manusia mereka. Kemudian bagaimanapun ia dapat tahu bahawa Conrad hanya khianati mereka untuk ambil tahu tentang di mana kotak berada. Rancangannya apabila 4 kotak dihimpunkan untuk curi mereka dan pulang ke Shin Makoku. Nama pemberiannya adalah Conrart; Yuri menggelarnya Conrad, dimana "lebih dekatseiras dengan Inggeris" dan lebih mudah untuk disebut dengan lidah Jepun.
 
*'''Seiyu:''' [[Toshiyuki Morikawa]]
;{{nihongo|Ken Murata|村田健|Murata Ken}}:
 
Seorang kenalan Yuri. Ken dikenali untuk senyum selalu dan menyimpan kesenyapannya. Dia kemudian menjumpai dirinya terlibat dengan Yuri dan dunia lain apabila ia ditemui bahawa dia menyimpanmemiliki jiwa dan ingatan dari Great Sage.
 
An acquaintance of Yuri's. Ken is known to smile often and keep relatively quiet. He later finds himself involved with Yuri and the other world when it is discovered he houses the soul and memories of the Great Sage.
 
*'''Seiyu:''' [[Kouki Miyata]]
86

suntingan