Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Aurora (bincang | sumb.)
k Membalikkan suntingan oleh Teabag (Perbincangan) kepada versi terakhir oleh MGA73
Baris 1,059:
Aiiiiyyaaaaaa.........<br>You banyak biak punya. Nanti dapat banyak cucu loooooo. lol....<br>Kenapa banyak-banyak. Nanti susah mahu maintain. Any way, Happy belated Chinese New Year. Masih belum 15 hari. Heee... Ini PM Poon memang banyak loyal punya. Hard working, dan banyak ambitious. Ini memang trait untuk cepat kayalah. Walau macam manapun, terima kasih kerana masih datang melawat. Nanti sudah kaya, tegur-tegur kami di sini. Di sini saya lihat penyumbang pun dah bertambah ramai dan bercita-cita tinggi. Saya pun kurang susah hati, sebab sudah ramai pengganti. Saya bagi satu pantun pada PM Poon <br>:Tuai padi antara masak<br>:Sudah dituai disimpankan<br>:Intai kami antara nampak<br>:Jangan kami nanti dilupakan. [[Pengguna:Yosri|Yosri]] ([[Perbincangan Pengguna:Yosri|bincang]]) 00:51, 13 Februari 2011 (UTC)
:Hee......Hee......Hee......<br>Sepatutnya anda kekalkan Wiki ringkas anda itu, yang konsepnya sudah mantap. Anyway, anda sudah boleh mengajar orang lain macam mana untuk buat business. Malah saya sudah jumpa [[Sekolah Jenis Kebangsaan (C) Tuan Poon|sekolah anda]]. Tak sangka diam-diam sudah buka sekolah yeee.. [[Pengguna:Yosri|Yosri]] ([[Perbincangan Pengguna:Yosri|bincang]]) 16:54, 15 Februari 2011 (UTC)
 
Hai Yosri, dah lama saya tak masuk Wikipedia! Banyak air telah mengalir di bawah jambatan. Wikipedia Bahasa Melayu kini sudah banyak berubah berbanding dengan waktu saya aktif di sini dan sekarang sudah mantap dan bertapak. Inilah satu kejayaan yang cemerlang bagi memantapkan bahasa Melayu sebagai salah satu bahasa yang unggul di dunia. Saya kini lebih pada pengeluaran video YouTube daripada penulisan rencana. Sebenarnya konsep YouTube sama saje dengan konsep Wikipedia tetapi menggunakan video. &mdash; [[Pengguna:Syarikat Pemunggahan Rencana|Syarikat Pemunggahan Rencana]] ([[Perbincangan pengguna:Syarikat Pemunggahan Rencana|bincang]]) 21:21, 15 Disember 2011 (UTC)
 
== Unused files nominated for deletion ==