Azizah Mahzan: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
corrections n damages had been done
Smim90 (bincang | sumb.)
k Membalikkan suntingan oleh 210.195.33.250 (Perbincangan) kepada versi terakhir oleh Yosri
Baris 1:
''Azizah Mahzan'' ialah seorang aktres ternama [[Malaysia]] yang mula mencipta nama pada lewat 80an. Beliau sering menonjolkan lakonan hebat hingga meraih beberapa anugerah. Beliau pernah mendirikan rumahtangga bersama aktor [[Nasir Bilal Khan]] pada tahun 90an.
'harap maaf 95% daripada info yang diberikan dalam laman ini salah belaka..angkara mereka yang tidak bertanggung jawab... Drama 'matahati'???? kepala otak kau... kalau nak lain kali jangan lah main hentam saja... suka suka saja ...orang islam macam ni ker?...main paut paut saja dari majalah tabloid mangga lah, kosmo lah apa lah... tanya tuan punya diri pun tidak.. macam nih ker cara cari rezeki ... tanya tak aku dulu islam ker tidak? buat duit kan lagi bagus.. ini asyik buat dosa saja...patut laa aku kecewa sangat dengan dunia seni (konon) tanahair ni... SENI ITU HALUS DAN TULUS..sebab tu dipanggil SENI... tapi seni kita lebih byk di isi di litupi dengan gossip (kalau tak hot tak meletop kata mereka)aib, fitnah dan bahan letupan pemusnah... bangga laa korang kan bila kisah tidak benar berleluasa dan menyelinap masuk ke telinga dan hati orang ramai... hebat sungguh.. luar biasa... !!! syabas Bravo maksiat!!!
 
'Azizah Mahzan'' ialah seorang aktres ternama [[Malaysia]] yang mula mencipta nama pada lewat 80an. Beliau sering menonjolkan lakonan hebat hingga meraih beberapa anugerah. Beliau pernah mendirikan rumahtangga bersama aktor [[Nasir Bilal Khan]] pada tahun 90an.
 
Beliau pernah menggemparkan negara pada tahun 2009 apabila beberapa gambarnya bersosial di Pulau Langkawi ketika menjalani penggambaran drama Spa Q disebarkan di internet. Pada tahun 2011, ketika berlangsungnya Anugerah Seri Angkasa 2011 beliau telah mengumumkan persaraan ketika berusia 54 tahun akibat kekecewaannya kerana sering diberi watak streotype.