Kōshirō Izumi: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
MerlIwBot (bincang | sumb.)
Muhd Asyraf (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 20:
}}
 
'' 'Izzy Izumi''', [[bahasa Jepun]] dikenal sebagai ((Nihongo |'' 'Koushirou Izumi''' |泉光子郎| Izumi Kōshirō)), merupakan watak dalam [[anime]] dan [[manga] ] serisiri [[Digimon Adventure]] dan [[Digimon Adventure 02]].
 
Dia adalah bermitraberpasangan dengan [[Tentomon]]. Izzy merupakan ahlipenggemar [[komputer]] dan menghabiskan banyak waktu pecahan of his stuff tokoh mencuba untuk keluar padadengan "PiBook" laptop. Izzy hidup dengan mengadopsibersama ibu bapanyabapa angkatnya. Ketika dia menemuimendapat tahu bahawa pada awalnya dia telah diambil sebagai anak angkat, ia mulai subconsciously jarakmenjauhkan dirinya dari ibu bapa angkatnya dan berfokusmemberikan fokus kepada pada komputer. Masalah diselesaikan ketika ibubapa datang majumenceritakan dengankeadaan kebenaransebenar dan ia menerima mereka sebagai ibu bapa kandung.
 
[[Bahasa Inggeris]], Izzy sering mengatakan "hebat!"
 
Dia adalah pembawa dari Crest of KnowledgeKnowlegde. Dia adalah salah satu anggota inti dari DigiDestined dalam kedua-dua musim siri Digimon. Dia adalah Salah satu [[Mona Marshall]] [[Bahasa Inggeris]] dan versi [[Umi Tenjin]] dalam versi [[bahasa Jepun]].
 
[[Fail:Izzy2.jpg]]