Sleeq: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Yosri (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 1:
'''Sleeq''' merupakan kumpulan dari [[Singapura]] yang menekankan konsep hip-hop dan RnB. Ahmad Syarifullah Bin Ahmad Soribah (Syarif) merupakan penyanyi kumpulan ini manakala Muhammad Alif Abdullah (Alyph) merupakan "rapper" bagi duo berkumpulan ini. Syarif dan Alif kedua-duanya berumur 20 tahun dan sedang melanjutkan pelajaran mereka di Temasek Polytechnic.
 
Lagu dan Album Kumpulan Sleeq di [[Malaysia]] dan Singapura
Baris 6:
Judul lagu lain yang terkandung didalam album Classiq ini ialah Classiq, Untuk Dia, Fireworks, Mabuk, My Spy, Tanya Nama, Ain’t About Later, Terima Kasih Sayang dan Selamat Malam .
 
Sleeq mahu dikenali sebagai kumpulan yang mempertaruhkan irama pop, hip-hop, R & B dan menjadi penghibur yang disegani di Singapura dan Malaysia. Lihat biodata kumpulan sleeqSleeq .
 
Alyph adalah salah seorang penyanyi dalam kumpulan Sleeq. Berumur 18 tahun(2007). Memulakan pelajaran peringkat rendah di Eunos Primary School dan meneruskan pelajaran peringkat menengah di Tanjong Katong Secondary School. Sekarang Alyph meneruskan pendidikan peringkat tingginya di Temasik Poly Design School.