Shinigami (Bleach): Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Virtual ailee (bincang | sumb.)
Virtual ailee (bincang | sumb.)
Baris 122:
*Kaptan [[Kuchiki Byakuya]] dari Bahagian ke-6 memakai sehelai selendang yang amat mahal bernama Ginpaku Kazahana no Uzuginu yang dililitkan pada lehernya.
*Kaptan [[Kyōraku Shunsui]] dari Bahagian ke-8 merupakan kaptan yang mengenakan pakaian paling berwarna-warni. Dia selalu memakai topi jerami dan ''haori'' yang berwarna terang di atas pakaian shinigaminya.
*Kaptan [[Hitsugaya Tōshirō]] dari Bahagian ke-10 mempunyai pemegang pedang yang diikat di belakangnya. Aksesori ini diperbuat daripada kain hijau pucat yang panjang dan disambungkan dengan klip emas berukirkan corak bintang pada permukaannya.
*Kaptan [[Zaraki Kenpachi]] dari Bahagian ke-11 memakai ''haori'' yang bergerigi di bahagian hujung kain yang mungkin diambil daripada bekas kaptan bahagian ini.
*Kaptan [[Soifon]] dari Bahagian ke-2 memakai pakaian seragam shinigami yang tidak berlengan dan berkain di bahagian belakang. Hal ini kerana Komander bagi Pasukan Khas boleh menggunakan shunkō yang menyebabkan fabrik di bahagian lengan dan belakang tercarik. Maka, tiada gunanya untuk menambahkan kain di bahagian tersebut.