Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Polar (bincang | sumb.)
Pemadaman
Nama templat
Baris 36:
 
Sudah. ;)... [[Pengguna:Polar|Polar]] 16:09, 26 Mei 2007 (UTC)
 
== Nama templat ==
 
Hai Aeonimitz, mengikut pengalaman saya, adalah baik jika kita mengekalkan semua nama templat dalam bahasa Inggeris. Ini disebabkan tindanan harus akan berlaku kerana nama templat bahasa Inggeris kekadang boleh diterjemahkan dengan berbagai-bagai cara. Jika kita bubuh huruf besar, namanya akan dianggap tak sama oleh komputer. Selain itu, nama templat tidak akan dipaparkan dalam rencana benar, maka ia tidak penting diterjemahkan.
 
Pada suatu ketika, saya juga selalu menterjemahkan nama templat, tetapi selepas mengalami masalah apabila saya terlupa nama yang saya bagikannya, saya memutuskan untuk mengekalkan nama bahasa Inggeris sahaja. Selain itu, memang senang untuk setiap pengguna mengesan adakah templat itu sudah dicipta melalui menekan butang "Paparkan" untuk memeriksa.
 
(P/S: Kalau saya tahu anda telah mencipta templat:Mesopotamia Purba, saya tidak akan buang masa. Yang paling boring ialah mencipta templat, hehehe.) — [[Pengguna:Syarikat Pemunggahan Rencana|Syarikat Pemunggahan Rencana]] 17:04, 26 Mei 2007 (UTC)