Siti Nurhaliza Collections: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Tiada ringkasan suntingan
Baris 1:
Siti Nurhaliza Collections Sdn. Bhd. (SNC) adalah milik sepenuhnya syarikat bumiputera dan telah diperbadankankan di Malaysia pada 12.2.2002 di bawah akta syarikat 1956 (Bilangan Syarikat 592653-K).
 
Ia merupakan anak syarikat [[Siti Nurhaliza Productions|SNP]] (M) Sdn. Bhd. (SNP) Syarikat ini telah mendaftarkan pejabatnya di 14A, Jalan SG 3/2, Pusat Bandar Sri Gombak 68100 Batu Caves, Selangor.
 
Walaubagaimanapun ianya mempunyai pejabat operasi yang beralamat di 28-2-2, Cheras Business Centre, 56100 Cheras, Kuala Lumpur.
 
Di antara peranan dan operasi syarikat ini adalah memperkenalkan barangan koleksi-koleksi [[Siti Nurhaliza]] dan album-album nyanyian artis.
 
===Perkhidmatan===
 
Perkhidmatan yang disediakan oleh pihak SNC adalah menyediakan barangan-barangan Corporate Gift. Antara barangan yang boleh diperolehi seperti Cenderamata, Trofi, T-shirt, pen dan sebagainya. Ini kerana kami mempunyai rangkaian dengan pihak pengeluar dan pengilang samada di dalam atau luar negara. Selain itu kami juga menawarkan perkhidmatan mencetak atau printing dari sekecil-kecil bahan seperti `namecard’ kepada yang besar-besar seperti poster backdrop, billboard atau sebagainya.
 
==Pautan luar==
 
[http://sitinurhalizacollections.com.my/ Siti Nurhaliza Collections]