Planetarium Negara: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Baris 9:
Memandangkan kerumitan menyelaras sebegitu banyak oleh pembekal luar negara, ditambah dengan ketiadaan pakar yang berpengalaman dalam kerja-kerja yang perlu disiapkan, kejayaan penyiapan kompleks dan pemasangan kesemua peralatan dengan kelewatan yang minimum sebenarnya merupakan kejayaan yang membanggakan.
 
Di jiwa ku sengsara , menanggung derita kerana cinta berubah ! Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku , kau hantar pentanda suruh aku terima kamu , oooooooooooo .... Kau bagaikan udara yang membantu aku untuk terus hidup di atas dunia , tanpa mu ku rebah , pasti aku tak terdaya kerna kau yang maha cinta , OOOOOO !!! Rock baby ;)
Di sebalik kesukaran yang dihadapi, Planetarium Negara berjaya mengadakan beberapa projek pendidikan untuk sekolah-sekolah dan orang awam. Planetarium Negara kini memainkan peranan yang penting dalam menghidupkan kesedaran kepentingan bidang sains angkasa di kalangan masyarakat dan menggorak langkah pertama dalam membawa Malaysia menceburi bidang sains angkasa.
 
==Pameran dan tarikan==