Wikipedia:Log pengguna baru: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
→‎keliru: jawapan
Raptor 12 (bincang | sumb.)
→‎Raptor 12: bahagian baru
Baris 74:
Saya LautBayuLaut dan sedang mencari sesuatu ruang untuk mengadukan perkara berbangkit yang berkaitan dengan alamsemulajadi dan ada kemungkinan berkait rapat dengan kemajuan.Saya menjumpai ruangan ini secara tidak sengaja melalui ruangan VAT69, saya telah mencuba beberapa kali mendaftar di ruangan ini seperti yang diarahkan tetapi semuanya tidak menjadi, [[Pengguna:Lautbayulaut|Lautbayulaut]] ([[Perbincangan pengguna:Lautbayulaut|bincang]]) 22:24, 17 Julai 2013 (UTC)LautBayuLaut.
:Apa maksud anda? Jika anda mahu membincangkan kandungan sesebuah rencana, anda boleh menggunakan laman perbincangan yang terdapat pada setiap rencana dengan menekan butang "Perbincangan" di atas laman setiap rencana. Jika anda mahu mengajukan soalan atau membincangkan perkara am, sila pergi ke [[Portal:Masyarakat]] atau [[Wikipedia:Kedai Kopi]]. Juga, jika anda mahukan maklumat menyeluruh tentang Wikipedia, anda boleh baca [[Wikipedia:Selamat datang]]. Saya sarankan anda membaca "Selamat datang" dahulu. [[Pengguna:Algazel|<tt>--Algazel</tt>]] <sup>[[Perbincangan pengguna:Algazel|<tt>(bincang)</tt>]]</sup> 00:08, 18 Julai 2013 (UTC)
 
== Raptor 12 ==
 
Saya amat berminat untuk menyunting Wikipedia. Saya terjumpa Wikipedia semasa melayari internet sewaktu saya bersekolah rendah pada 2007 semasa saya darjah 1. Saya amat berminat tentang Sains, Seni Kulinari dan Teknologi & Maklumat. Saya berharap dapat membantu Wikipedia Bahasa Melayu untuk berkembang dengan lebih maju dan memberi maklumat kepada pengguna Bahasa Melayu. Saya masih muda dan bersekolah menengah. Amat berbangga dapat membantu Wikipedia!
 
[[Pengguna:Raptor 12|Joker]] ([[Perbincangan pengguna:Raptor 12|bincang]]) 01:58, 6 Oktober 2013 (UTC)