Wikipedia:Penyelia/Pengundian/SNN95 sebagai penyelia 30 November 2013: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Hanamanteo (bincang | sumb.)
Baris 72:
:Saya telah fikir apa yang saya katakan. Saya tak akan memilih calon penyelia yang lebih suka bercakap di kedai dibandingkan bekerja. Laku musnah sudah cukup teruk di sini, dan ia memang menjadi masalah utama di Wikipedia edisi-edisi yang lain. Saya menghargai usahanya mengembangkan rencana anime atau membuat templat, tapi slasan utama seseorang mendapat fasiliti teknikal penyelia adalah untuk memerangi laku musnah. Dan sudah terlalu banyak pula pengundian penyelia di Wikipedia Melayu ini yang berlangsung dalam masa yang berdekatan. Itu terhegeh-hegeh. Lihat JerichoNation, baru berapa bulan jadi penyelia sudah langsung letak jawatan. Pencalonannya sebagai penyelia hanya kerana faktor dia sering buat rencana F1. Terpulang kepada komuniti untuk menyatakan sikapnya, tetapi saya bertahan pada hujah saya ini. Sila fikir-fikirkan. Dan satu catatan lagi, saya sudah menyumbang di Wikipedia Melayu sejak tahun 2007. [[Pengguna:SpartacksCompatriot|SpartacksCompatriot]] ([[Perbincangan pengguna:SpartacksCompatriot|bincang]]) 14:21, 3 Disember 2013 (UTC)
::Saya tahu {{@|SpartacksCompatriot}}, saya masih baru menyunting walaupun sudah lama menyertai dalam WBM. Saya bukanlah mahu jawatan itu untuk menunjuk-nunjuk, tapi saya mahu menggunakan kesempatan itu dan bersama-sama dengan semu penyelia mengemaskini dan menangai masalah yang sentiasa berlaku dalam WBM. Walaupun sudah lama menyunting tetapi kualiti Wiki itu sendiri tidak beberapa memberansangkan, itulah yang saya lebih takuti kerana amanah penyelia ini sangat berat. Saya sebagai seorang Islam, perkara ini akan menjadi soalan dalam kubur nanti. [[Pengguna:SNN95|--SNN95--]] [[Perbincangan pengguna:SNN95|''talk to me beybeh!'']] 16:08, 3 Disember 2013 (UTC)
:::Iya, 'nih, saya lebih menyukai mana-mana penyelia yang suka membasmi laku musnah karena masalah laku musnah adalaha masalah teruk bagi Wikipedia. (Maaf menyinggung!) <font color="green">[[Pengguna:Hanamanteo|Hanamanteo]]</font> [[Perbincangan Pengguna:Hanamanteo|<font color="blue"><sup>Laman perbincangan saya</sup></font>]] 09:47, 5 Disember 2013 (UTC)
 
== Catatan ==