Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Ma Hzi Wong (bincang | sumb.)
Baris 719:
Boleh saya tahu mengapa suntingan saya dibalikkan? Saya telah membetulkan rencana Umar al-Khattab mengikut panduan di [[Wikipedia:Transliterasi Arab-Rumi]] dan ejaan di [http://prpm.dbp.gov.my/Search.aspx?k=saidina PRPM]. [[Pengguna:Algazel|<tt>--Algazel</tt>]] <sup>[[Perbincangan pengguna:Algazel|<tt>(hubung)</tt>]]</sup> 00:33, 10 Mei 2014 (UTC)
: Hmm, saya sudah gelintar dan bhg2 baharu itu dicedok drp blog dan Facebook, contoh [https://www.google.com/search?q=Perkembangan+Islam+yang+semakin+luas+dengan+pembukaan+negara-negara+Islam+yang+baru+telah+memerlukan+kepada+pentadbir+bagi+menguruskan+sesebuah+negara&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:unofficial&client=iceweasel-a&channel=rcs RCS Google].
:: Bahagian baru yang saya maksudkan terkandung dalam pautan yang saudara berikan kpd saya tadi: [https://ms.wikipedia.org/w/index.php?title=Umar_Al-Khattab&diff=3427637&oldid=3427588 diff rencana]. Azim7189 banyak membetulkan tipo dan saya kira secara amnya suntingan beliau merupakan 'good faith edits', tapi ada juga suntingan yang berkemungkinan besar merupakan cedokan laman lain. Saya akan pantau suntingan2 beliau dan 'pandu' jika perlu. Tak dapat bercerita panjang hari ini kerana ada urusan lain. [[Pengguna:Algazel|<tt>--Algazel</tt>]] <sup>[[Perbincangan pengguna:Algazel|<tt>(hubung)</tt>]]</sup> 05:54, 10 Mei 2014 (UTC)
 
== Tukar nama ==