Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Yosri (bincang | sumb.)
→‎Korus: new section
LeQuattroStagioni (bincang | sumb.)
arkib
Baris 5:
{{Kotak Arkib Jay|[[/archive1| Arkib 1]]}}
 
== RE ==
Saya tak faham apa yg anda maksudkan. Dan utk sumbangan saya pula, skrg saya sudah menjadi sibuk dlm pelajaran saya, akan ada peperiksaan. Tak ada banyak masa. --[[Pengguna:EdmundEzekielMahmudIsa|Edmund The King of The Woods!]] 11:11, 20 Ogos 2007 (UTC)
 
== [[Templat:PeminatDomingo]] ==
 
Assalamualaikum, salam sejahtera!<br/>
Saya nak tanya sesuatu, kenapa pula anda gunakan gambar sendiri dlm templat itu? Rasanya bukan anda seorg saja yg sbg peminat [[Plácido Domingo]]. Bolehkah anda beritahu saya kenapa? Saya rasa lebih elok gunakan saja gambar Plácido Domingo dlm kotak pengguna itu... --[[Pengguna:EdmundEzekielMahmudIsa|Edmund The King of The Woods!]] 17:41, 21 Ogos 2007 (UTC)
 
Kalau kotak itu memang utk anda sendiri saja, saya rasa lebih baik anda alihkan ke bawah subpage sendiri, iaitu Pengguna:Whjayg/<nama kotak>. Kerana nama "Templat:<nama>" kelihatan sesuatu yg awam. --[[Pengguna:EdmundEzekielMahmudIsa|Edmund The King of The Woods!]] 08:21, 22 Ogos 2007 (UTC)
 
Assalamualaikum... Harap anda tak kisah, tadi saya dah alihkan ke [[Templat:Pengguna PeminatDomingo]] supaya nama ikut format kotak-kotak pengguna. Dan juga [[Templat:PencintaHaiwan]] alih ke [[Templat:Pengguna PencintaHaiwan]]. Anda boleh lihat sejarah laman pengguna sendiri utk memahami keadaan. Selamat menyumbang! --[[Pengguna:EdmundEzekielMahmudIsa|Edmund The King of The Woods!]] 06:17, 10 September 2007 (UTC)
 
----
Edmundkh, saya nasihatkan anda memberitahu kami semua dengan terus terang. Apakah MATLAMAT anda menyertai Wikipedia? Untuk jadi penyelia dan kemudiannya berlagak dengan rakan-rakan anda atau untuk menulis sesuatu yang berfaedah untuk orang ramai? Terima kasih. Saya tak ada masa nak bertekak, jadi kalau awak nak terus "menegakkan benang awak yang memang dah basah tu", dont bother to reply dengan menyemakkan "talk page" saya. Nasihat saya kepada anda, fikirkan masa depan anda, itu lebih berfaedah dan kalau anda nak menulis di WIKI, silakan. Tetapi jangan buat benda yang tidak berfaedah, hanya menyakitkan hati orang lain sahaja. SEMUA PERUBAHAN YANG ANDA BUAT DI WIKI EN DAN MS, telah saya undo. - [[Pengguna:Whjayg|Jay]] 12:34, 15 September 2007 (UTC)
 
== Korus ==