Kandungan dihapus Kandungan ditambah
LeQuattroStagioni (bincang | sumb.)
LeQuattroStagioni (bincang | sumb.)
Baris 13:
Saya rasa pelik dengan penciptaan templat anda. Jikalau ada pengguna lain yang meminati idola seperti anda, iaitu Placido Domingo. Adakah wajah anda pulak yang kelihatan di laman pengguna yang lain yang meminati Domingo. Tak sesuai. Lebih baik anda letakkan wajah Placido Domingo di templat ini daripada meletakkan wajah anda. Ini akan menimbulkan kepelikkan pulak kepada pengguna baru yang mungkin ada meminati Placido Domingo kerana membayangkan adakah ini wajah Placido Domingo. Sungguhpun, anda begitu teruja akan kehebatan Domingo, bukan anda saja yang menjadi peminat Domingo '''mungkin''' pengguna lain jugak. Fikirkanlah.... [[Pengguna:Didie|— Didie]] 10:38, 24 September 2007 (UTC)
 
::Itu adalah sementara sahaja. Saya tidak letak gambar Domingo walaupun dalam Wiki EN kerana copyrights. Saya baru dapat e-mail dari office Domingo di Germany, dan setelah saya upload gambar beliau dalam Wiki Common, baru saya akan tukarkan. Sebab itu semua gambar2 Domingo buat masa sementara ini ialah "fair use" sahaja. - [[Pengguna:Whjayg|Jay]] 15:57, 24 September 2007 (UTC)
 
:Uhm.. oklah, sebab kita pun tak tahu berapa lama lagi boleh dapat written consent, sementara ni, saya letak dulu gambar under "fairuse". - [[Pengguna:Whjayg|Jay]] 07:50, 25 September 2007 (UTC)