Vanila Coklat (drama): Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Stryn (bincang | sumb.)
k Membalikkan suntingan oleh 1.64.239.236 (Perbincangan) kepada versi terakhir oleh Yosri
Baris 45:
| website =
| production_website =
}}'''Drama Vanila Coklat''' merupakan sebuah drama Melayu yang ditayangklan di Slot Lestary [[TV3]]. Drama Vanila Coklat ini merupakan sebuah drama romantik komedi yang menampilkan [[Izara Aishah]] sebagai Zara, [[Aiman Hakim Ridza]] (Mentor 5) sebagai Aamir, [[Iqram Dinzly]] sebagai Kamal dan [[Nabila Daly]] sebagai Liana yang mengisi slot Lestary bagi menggantikan [[drama Cinta Elysa]].
}}
 
'''Drama Vanila Coklat''' merupakan sebuah drama Melayu yang ditayangklan di Slot Lestary [[TV3]]. Drama Vanila Coklat ini merupakan sebuah drama romantik komedi yang menampilkan [[Izara Aishah]] sebagai Zara, [[Aiman Hakim Ridza]] (Mentor 5) sebagai Aamir, [[Iqram Dinzly]] sebagai Kamal dan [[Nabila Daly]] sebagai Liana yang mengisi slot Lestary bagi menggantikan [[drama Cinta Elysa]].
 
Drama Vanila Coklat ini memiliki 13 episode dan ia ditayangkan di slot Lestary TV3 bermula pada 20 Disember 2011 setiap Selasa jam 9.00 malam. Drama bersiri 13 episod ini diarahkan oleh Emi Suffian Sabhe, skrip ditulis oleh Panel AMC dan diterbitkan oleh Asia Media Content.