Misteri Jalan Lama: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Baris 54:
 
Selepas mengetahui tentang hal yang sebenar, Ilya bersedia menerima hakikat sebenar. Beliau diberikan sepersalinan perang untuk menyelamatkan Indra. Mereka menyerang dengan penuh semangat. Semasa peperangan tersebut, keris Ilya tercampak. Indra mengambil keris. Beliau ternampak Ilya sedang bergelut dengan Harak. Beliau mengambil kesempatan untuk membunuh harak dengan membalik keris kepada Ilya lalu ditikamnya Harak. Tentera-tentera Harak berundur. Ilya dan tentera-tntera Nian mengawal medan perang yang telah mereka tawan. Pembantu Ilya menyuruh Ilya supaya bersiap sedia kerana tentera Harak akan melancarkan serang semula.
[[Imej:Indra&keluarga(MisteriJalanLama)01.jpg|leftright|thumb|220px|Indra(Hans Isaac) melawat ke pusara ayahnya bersama isterinya,Sara(Sabrina Hassan) dan anak mereka]]
Mereka membawa Indra ke jalan raya. Sebuah kapal perang puak Nian tiba untuk membawa Ilya ke medan perang baru. Indra melambai ke arah Ilya. Ilya memberi nasihat kepada Indra supaya menjaga keluarganya. Ilya akhirnya menuju ke medan perang bersama angkatannya. Indra meneruskan perjalanan ke pusara ayahnya.