Nina Nadira: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Syamimi Shaffi (bincang | sumb.)
Suntingan Nina Nadira
Baris 27:
* Bachelor in Creative Arts (DRAMA), [[Universiti Deakin]] Melbourne, Burwood Campus 2013 – Present 
 
Pengajian Nina di Deakin University Melbourne, terpaksa ditangguhkan untuk memberi laluan kepada penyertaannya dalam AF2014. Selepas Af2014 tamat bersiaran, Nina terikat dengan kontrak bersama Astro. Jadual karier yang begitu padat dibawah pengurusan Astro, telah menyebabkan Nina terpaksa menangguhkan pelajaran buat sementara waktu. Namun pada Julai 2016, Nina telah mengambil keputusan untuk menyambung sisa - sisa semesternya yang telah ditinggalkan selama 2 tahun.
 
==== '''Kejayaan Yang Berkaitan''' ====
Baris 106:
== TV Host ==
 
==== '''H!Live (Astro)''' ====
Sebuah rancangan hiburan yang di keudarakan di Astro Ria & Astro Ria HD. Terdapat dua slot, iaitu pada 1.00 petang dan 8.30 malam. Setiap hari Isnin-Sabtu. Nina mula menggalas tugas sebagai pengacara H!Live secara rasminya pada Februari 2015.
 
==== '''VivoRazzi (Astro)''' ====
Rancangan khas semasa H!Live bersiaran. Segmen yang merungkaikan segala rahsia dan persoalan tentang Akademi Fantasia, khususnya AF2015. Mula bersiaran sejak 8 Ogos, 2015.
 
==== Euromaxx (HyppTV) ====
Sebuah rancangan yang membicarakan perihal gaya hidup, citarasa dan rekaan Eropah. Bermula 12 Jun 2016, Setiap Ahad 5.30 petang di HyppTV
 
== Telemovie ==
 
==== '''M.A.I.D Pun Nak Raya (Astro)''' ====
Kesinambungan kepada drama popular M.A.I.D. MAID PUN NAK RAYA merupakan hiburan khas untuk tontonan peminat setia drama tersebut pada Syawal 2015.
 
==== '''Ketupat Jantung Hati (Astro)''' ====
Ditayangkan buat kali pertama pada hari pertama Syawal 2015. Menggabungkan kesemua bintang AF2014.